در این جلسه که به همت سرهنگ طاهری مسئول این دفتر تشکیل گردید حجت‌الاسلام سید کریم آقا میری استاد حوزه، سیدقاسم آقا میری مسئول فضای مجازی این دفتر به همراه تعدادی از فعالان رسانه از جمله آقایان مصطفی مهربانی و مسعود پاشنا به همراه خانمها باباییان و فلاح نژاد حضور داشتند.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲ 14 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز نشست هم اندیشی در مورد بزرگداشت شهدای عالی قدر و سرداران شهید بابلسر در دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر در محل این اداره در فرمانداری شهرستان بابلسر برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بابلسر

 
 


در این جلسه که به همت سرهنگ طاهری مسئول این دفتر تشکیل گردید
حجت‌الاسلام سید کریم آقا میری استاد حوزه، سیدقاسم آقا میری مسئول فضای مجازی این دفتر به همراه تعدادی از فعالان رسانه از جمله آقایان مصطفی مهربانی و مسعود پاشنا به همراه خانمها باباییان و فلاح نژاد حضور داشتند.

برگزاری نشست هم اندیشی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بابلسر
 


این جلسه با قرائت قرآن کریم آغاز شد و سپس حجت‌الاسلام آقا میری اظهار داشت :

بسترهای مناسبی در فضای مجازی و رسانه های بابلسر داریم
از این فضا باید برای گرامیداشت سرمایه های معنوی شهدا و سرداران ادای وظیفه کنیم.
از خاطرات این شهدا و اهداف پاک آنها یاد کنیم تا نسل جدید بدانند که این بزرگواران با چه نیتی از جان عزیزشان برای اعتلای کشور گذشتند.
در ادامه سرهنگ طاهری بیان داشت: در صدد هستیم که در تاریخ تولد و شهادت شهیدان گرانقدر و سرداران بزرگ شهرمان با تهیه فیلم کوتاه و تهیه گزارش از این عزیزان خاطره این عزیزان را زنده نگه داریم.

مسعود پاشنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار