کارشناسان حوزه قضایی،اجرای احکام،حفاظت و اطلاعات از بدو ورود به استان از زندان‌های تنکابن، نوشهر، نور، آمل، بابل، ندامتگاه محکومین مواد مخدر، زندان بهشهر و کانون اصلاح و تربیت بازدید کردند.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ 14 October 2021

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی قوه قضاییه، همزمان با حضور اسدی رئیس حفاظت و اطلاعات سازمان زندان‌های کشور، جمعی از کارشناسان حوزه‌های قضایی و اجرای احکام و حفاظت و اطلاعات نیز جهت بررسی وضعیت زندان‌ها به این استان مازندران سفر کردند.

رئیس حفاظت اطلاعات سازمان زندان‌های کشور در بدو ورود به استان مازندران به صورت شبانه از زندان شهرستان‌های قائمشهر و ساری بازدید و از نزدیک با زندانیان گفتگو و در جریان نحو ارائه خدمات رفاهی و قضایی به زندانیان قرار گرفت.

همچنین کارشناسان حوزه قضایی،اجرای احکام،حفاظت و اطلاعات از بدو ورود به استان از زندان‌های تنکابن، نوشهر، نور، آمل، بابل، ندامتگاه محکومین مواد مخدر، زندان بهشهر و کانون اصلاح و تربیت بازدید کردند.

این گروه‌ها ضمن بررسی وضعیت زندان‌ها و روند خدمات اصلاحی و تربیتی گفتگوهای چهره به چهره با زندانیان داشته و با اکثر روسای زندان‌ها در جهت تبیین سیاست‌ها و توانمندسازی پرسنل جلسات هم اندیشی و توجیهی برگزار کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار