مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: استان مازندران در همه ادوار المپیک به تنهایی یک سوم از طلاهای رقابت های المپیک را به دست آورد
کد خبر: ۱۰۰۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶ 16 October 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک مازندران حسن رنگرز عصر امروز در مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات المپیک و جهانی کشتی در مجموعه آموزشی رفاهی میزبان بابلسر اظهار داشت: کسب این افتخارات محصول همراهی، حمایت و هدایت مجموعه نمایندگان ساعی و تلاشگر استان بوده که انصافا هر کجا به مسئله ای بر خوردیم نمایندگان همراهی ویژه ای با مجموعه ورزش استان داشتند.

وی افزود: کسب این افتخارات می‌تواند زمینه‌ساز توسعه ورزش در جنبه های مختلف باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: از رئیس جمهور به جهت پاسخ درستی که به مطالبات ورزشکاران در بحث انتخاب وزیری از جنس ورزش داشتند قدردانی کنیم.

رنگرز ادامه داد: هدف از برگزاری مراسم تجلیل از افتخار آفرینان کشتی رقابت‌های نروژ به این نیت بود که بگوییم ما قدردان زحمات آنها هستیم که با امکانات حداقلی توانستند این افتخارات بزرگ را کسب کنند.

وی افزود: تیم ملی کشتی کشورمان با افتخارآفرینی ۶ کشتی‌گیر استان مازندران به جایگاه سوم دست یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: یکی از افتخارات این مسابقات در کشتی جهان این بود که اولین مدال طلای رقابت ها را کشتی‌گیر ۲۰ ساله و جوان مازندرانی پهلوان یوسفی کسب کرد.

یک سوم طلاهای المپیک را مازندران کسب کرد
 

رنگرز خاطرنشان کرد: استان مازندران در همه ادوار المپیک به تنهایی یک سوم از طلاهای رقابت های المپیک را به دست آورد.

وی افزود: در رقابت های اخیر، استان مازندران به تنهایی ۲۵ درصد مدال ها را کسب کرد و مابقی افتخارات نصیب ۷ میلیارد جمعیت جهان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: به عنوان کارشناس ورزش استان عرض می‌کنم که برای استمرار و تکرار این افتخارات بزرگ کار بزرگی را پیش رو داریم. انتظار داریم این استان به صورت خاص و ممتاز و متمایز دیده شود.

رنگرز گفت: از دکتر سجادی به خاطر حضور دوباره علیرغم تمام ترافیک های موجود کاری قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مازندران ، المپیک ، رنگرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار