مهدی حب درویش با حضور در رویان مازندران و به دعوت تیم هنرمندان پاسارگاد دل به دریا زد و به هنرنمایی با توپ و ثبت رکوردهای جدیدی پرداخت.
کد خبر: ۱۰۰۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷ 16 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، رکورددار روپایی جهان در کتاب گینس برای نخستین بار ۲ هزار روپایی در قایق در حال حرکت، به مسافت یک کیلومتر زد تا یکی از سخت‌ترین رکوردهای خود را که نظیر آن در دنیا انجام نشده، ثبت کند. همچنین با ران پا در آب در مدت یک دقیقه ۱۲۰ روپایی زد.

دیگر رکورد رئیس کمیته روپایی ایران دیگر سر زدن در آب به مدت یک دقیقه و به تعداد ۱۲۵ عدد بود. ضمن اینکه وی توانست مسافتی ۲۰ متری را در آب، با ران پا روپایی بزند. آخرین رکورد حب درویش ۱۱۳ روپایی در مدت یک دقیقه در قایق ثابت بود.

پیش از این رکورددار روپایی جهان با توپ‌های فوتبال، تنیس و تیله حدنصاب‌های متعددی به صورت رو به عقب بر روی پله‌های برج میلاد، ۳۰ ساعت روپایی با توپ فوتبال و ۱۰ ساعت با توپ تنیس ثبت کرده است. او به خاطر مورد آخر که توانست ۷۰ هزار بار با توپ تنیس در دبی امارات روپایی بزند نامش را در کتاب گینس ثبت کرد. ضمن اینکه حب درویش مسافت ۲۰ کیلومتری حرم حضرت عبدالعظیم تا بهشت زهرا(س)، مسافت ۱۷ کیلومتری حرم حضرت معصومه (س) تا جمکران، پیست ۲ هزار و ۲۰۰ متری متری بین‌المللی «دربندسر» روی برف، مسافت میدان فردوسی تا میدان فلسطین و میدان انقلاب تا میدان آزادی تهران را بدون استراحت روپایی زده است.

او در کشورهای روسیه و مالزی هم به ثبت رکورد پرداخته و یک ساعت بدون استراحت روی تردمیل روپایی زده است. رئیس کمیته روپایی ایران موفق شده در یک دقیقه ۱۰۳ روپایی با توپ راگبی، ۱۱۷ روپایی با آدامس، ۹۹ عدد با لیموترش، ۱۰۸ تا با شکلات و ۱۰۸ عدد با تراش را به مجموعه رکوردهایش اضافه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار