جودوکاران استان مازندران با کسب ۲مدال طلا عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. تیم استان بوشهر با کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره نایب قهرمان شد. خراسان رضوی هم با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار برنز عنوان سومی را بدست آورد.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵ 16 October 2021

 به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی فدراسیون جودو، در پایان مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی(یادواره قهرمان ملی شهید علی لندی)، جودوکاران استان مازندران با کسب ۲مدال طلا عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. تیم استان بوشهر با کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره نایب قهرمان شد. خراسان رضوی هم با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و چهار برنز عنوان سومی را بدست آورد.

تیم استان تهران یک مدال طلا و یک نقره کسب کرد. تیم خوزستان یک مدال طلا و سه برنز کسب کرد و تیم چهارمحال و بختیاری هم با کسب یک مدال طلا و یک برنز عنوان ششمی را بدست آورد. تیم استان قم هم تنها یک مدال طلا کسب کرد.

اسامی مدال آوران به شرح زیر است:

وزن ۸۱- کیلوگرم: محمد سامانی از استان چهارمحال و بختیاری( مدال طلا) محمد حسین سرافرازی از استان کردستان (مدال نقره) رضا میش مست از استان خراسان رضوی و مرتضی مطیری از استان خوزستان( مدال برنز مشترک

وزن ۹۰- کیلوگرم: محمد جواد محبی از استان قم ( مدال طلا) عادل آزموده از استان خراسان رضوی(مدال نقره) محمد علی کاظمی از استان فارس و امیرمسعود یوسف پور از استان البرز( مدال برنز مشترک)

وزن ۱۰۰-کیلوگرم: علیرضا قربان زاده از استان مازندران( مدال طلا) امیر مالمیر چگینی از استان البرز (مدال نقره) سیدعلیرضا موسوی از استان اصفهان و کامیار قاسمی گیلان( مدال برنز مشترک)

وزن ۱۰۰+ کیلوگرم: سعید کرجی از استان مازندران ( مدال طلا) محمد مهدی رستگار از استان بوشهر (مدال نقره) ابوالفضل ترابی از استان خراسان رضوی و رضاماکنالی از استان خوزستان( مدال برنز مشترک)

در پایان مسابقات کاپ اخلاق به تیم خوزستان رسید‌ و محمدجواد محبی نماینده وزن ۹۰- کیلوگرم از استان قم هم در وزن نوجوانان و هم در وزن جوانان موفق به کسب مدال طلا شد و به عنوان پدیده مسابقات معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار