ماموران انتظامی از سوداگران جنگل ۲۳ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان نور و میاندورود کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۱۰۰۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸ 17 October 2021

ماموران انتظامی از سوداگران جنگل ۲۳ تن چوب جنگلی قاچاق در شهرستان نور و میاندورود کشف و ضبط کردند.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، فرمانده انتظامی نور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.


سرهنگ علی داداش تبار افزود: ماموران یگان امداد حین گشت زنی ۳ دستگاه کامیون حامل چوب آلات جنگلی را در محور اصلی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.


او گفت: در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر ۱۸ تن چوب جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت شده بود کشف و ضبط شد.


سرهنگ داداش تبار افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و رانندگان این خودرو‌ها نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


فرمانده انتظامی میاندورود نیز گفت: ماموران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های اصلی، یک دستگاه تراکتور حامل چوب را شناسایی و توقیف کردند.


سرهنگ مجید باقری جامخانه افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از تراکتور توقیفی ۵ تن چوب جنگلی که به صورت غیرمجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت شده بود را کشف و ضبط کردند.


او گفت: راننده تراکتور پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده نیز به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.


سرهنگ باقری از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار