سرمربی نساجی مازندران معتقد است گل پیروزی این تیم برابر فجرسپاسی اتفاقی بود.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵ 19 October 2021

سرمربی نساجی مازندران معتقد است گل پیروزی این تیم برابر فجرسپاسی اتفاقی بود.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی مربی نساجی که توانست در نخستین گام با پیروزی از زمین خارج شود، در نشست خبری پس از بازی با فجرسپاسی گفت: ابتدا به کلانتری بابت تیم خوبی که ساخته است تبریک می‌گویم. یک تیم بسیار جوان، فیزیکی و منظم است که هم در حمله و هم در دفاع موفق عمل می‌کند و به او تبریک و خسته نباشید می گویم. همانطور که دیروز گفته بودم یک بازی سخت و پرفشاری بود. نتایج بازی‌های تیم های دیگر نیز حرف های من را تأیید کرد. بازی اول در یک تورنمنت طولانی خیلی سخت است. همه تیم ها خودشان را تجهیز کرده اند و تیم معمولی وجود ندارد و همه تیم‌ها نزدیک به هم هستند، بردن بسیار سخت شده است و نباختن آسان.

وی ادامه داد: از اینکه دیدار اول را با برد شروع کردیم، خوشحالم. چون پیروزی در بازی اول به شکل گیری شخصیت تیمی کمک می کند. دست تک تک همه بازیکنان را می فشارم و از آنها تشکر می کنم که جانانه جنگیدند در حالیکه زمین مسابقه کیفیت مناسبی نداشت و نوع فوتبال ما با این نوع زمین همخوانی ندارد. با این وجود، توانستیم پیروز از زمین خارج شویم که این برای من مایه مباهات و خوشحالی است. به همه هواداران تبریک می گویم و ان شالله بتوانیم مسیری را که با هم شروع کرده ایم، ادامه دهیم.

الهامی درخصوص اعتراضات دو تیم به داوری و بخصوص نساجی گفت: شاید چون در شرایط مسابقه بود که ما به ایشان اعتراض کردیم ولی آقای مهدوی بسیار خوب سوت زد. اگر بخواهم دلیلش را بشکافم، به دلیل شرایط زمین برای ارائه یک فوتبال با کیفیتی که دو تیم می خواستند، بازی کاملا فیزیکی شده بود. به نظر من ایشان خوب مدیریت کردند و خوب سوت زدند. در تمام صحنه ها نزدیک بودند و از گروه داوری تشکر می کنم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

مربی نساجی درخصوص اینکه سخت کوشی فجرسپاسی بعد از آغاز نیمه دوم خیلی به چشم آمد و آیا فشار از سمت فجرسپاسی بود یا این مسئله تاکتیک نساجی بوده است، پاسخ داد: همانطور که گفتم تیم ها به همدیگر نزدیک هستند. نوع بازی ما با زمین مسابقه همخوانی ندارد. من متأسفم که استان به این بزرگی تمامی قهرمانان المپیکی و جهانی را دارد و برای مملکت افتخار آفرینی کرده اند و پرچم دار ورزش قهرمانی ما در دنیاست، نباید بخاطر یک زمین چمن اداره تربیت بدنی اش نتواند جوابگو باشد. ما گفتیم عیبی ندارد زمین قائمشهر زیر کشت رفته است خب حداقل زمین ساری را درست کنید و به ما بدهید. اولین روزی که آمده ام در مورد مبلغ صحبت نکردم و زمین صاف درخواست کردم. وقتی زمین خوبی نداریم، من نمی توانم کاری کنم. صادقانه بگویم شاید گلی که زدیم روی اتفاق بود و کیفیت و نوع فوتبالی که ما انتظار داریم در این زمین جوابگو نیست. واقعا نمی دانم باید چه کاری انجام بدهم چون خسته شدم. همه تیم ها دچار اشتباه نمی شوند که ما مثل امروز گل بزنیم.

وی تاکید کرد: ما باید 10 موقعیت گل داشته باشیم. امروز توپ گیر می کرد، سر می خورد و بخشی از زمین هم چاله داشت. فجر حق دارد از این زمین ناراحت باشد. آنها امروز می روند و دیگر در اینجا بازی ندارند ولی ما باید 14 بازی دیگر در این زمین انجام بدهیم. حرفم را باید به چه کسی بگویم؟ به شهردار، امام جمعه، استاندار یا رنگرز؟ این حرف های من تهدید نیست بلکه خواهش و التماس است. لطفا به ما یک زمین صاف بدهید. چطور می شود در سیرجان و رفسنجان با هم در 2-3 ماه زمین هایشان را درست کنند ولی ما نمی توانیم. مگر مازندران جز ایران نیست؟

الهامی ادامه داد: چطور تیم های دیگر از بودجه دولتی استفاده می کنند ولی ما نمی توانیم؟ درست است ما خصوصی هستیم ولی چیز زیادی نخواستیم. ساختار ورزش همگانی در استان باید آماده باشد، مگر استادیوم آزادی را باشگاه های پرسپولیس و استقلال ساخته اند؟ مگر نقش جهان را سپاهان ساخته است؟ آنها در حال استفاده هستند و مشکلی هم ندارند. به خدا اگر اعلام کنند در استادیوم ها تماشاگر بیاید ما هم از هیچ تیمی حتی از استقلال و پرسپولیس کم ندارد. دو شب بود که واقعا نمی خوابیدم چون می دانستم زمین کیفیت ندارد. نتیجه هم اگر با فوتبال خوب نباشد دو ریال نمی ارزد.

وی در پاسخ به این سوال که شجاعی تیم را خوب رهبری کرد و اینکه آیا از وی راضی است یا خیر گفت: زمانی که اسکوچیچ به ایران آمد از او حمایت کردم. از این مربی خواهش می کنم برخی مسائل را کنار بگذارد. الان هم اعتقاد دارم اسکوچیچ مربی توانمندی است. شجاعیِ فعلی حتی از زمانی که در تراکتور و تیم ملی بود، آماده تر است. شما امروز دیدید چقدر خوب بازی کرد. البته جوانان و بزرگان دیگر تیم ما هم خوب بودند اما شجاعی باید به تیم ملی دعوت شود.

سرمربی تیم نساجی خاطرنشان کرد: دعوت به تیم ملی حق او است، سن یک عدد است، رونالدو 37 سال، مسی 35، لواندوفسکی 36 سال سن دارند. همین مهاجم الهلال که 2 گل به پرسپولیس زد 37 سال سن داشت. اینکه بگویم شجاعی از بقیه سرتر بود نه ولی او یک برند ملی است و حق دارد به تیم ملی دعوت شود. اگر شجاعی این مدلی بازی کند بعد از همه بازی ها این موضوع را می گویم که او باید دعوت شود. تیم ملی مال شخص نیست و برای مردم ایران است.

الهامی در خصوص اینکه نساجی یکی از تیم هایی است که از نبود هوادار ضرر می کند گفت: یکی از تیم ها نه، نساجی تنها تیمی است که از نبود هوادار ضرر خواهد کرد. ما تنها تیمی هستیم که از حضور تماشاگرانمان در بازی های خانگی محروم هستیم.هیچ تیمی این شرایط را ندارد. تراکتور 2 زمین دارد ولی ما نه زمین داریم و نه تماشاگر. هواداران ما یار دوازدهم نیستند بلکه یار اول تیم ما هستند. آنها به معنی واقعی هوادار هستند. شرایط استادیوم وطنی به شکلی است که در هیچ کجای ایران وجود ندارد حتی در استادیوم آزادی با 100 هزار هوادار! هواداران ما می دانند چه زمانی به تیمشان کمک کنند. حالا ما غیبت تماشاگران را تحمل می کنیم ولی حداقل زمین مان را درست کنید.

وی تاکید کرد: سرسبزترین استان ایران زمین چمن ندارد. این موضوع در دنیا خنده دار است. من به عنوان مربی نساجی از هوادارانمان معذرت خواهی می کنم ولی می دانم دعای آنها بدرقه راه ما است. ما عرضه اینکه بتوانیم در ورزشگاه خودمان بازی کنیم را نداریم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار