تاکنون ۲۲۰ هزار تن گندم که از این میزان ۱۹۵ هزار تن توسط ۴۷ فروند کشتی از طریق بندر امیرآباد و ۲۵ هزار تن گندم توسط پنج فروند کشتی از طریق بندر نوشهر وارد استان شد
کد خبر: ۱۰۰۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰ 19 October 2021

 به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی غله مازندران، عباسعلی وفایی نژاد اظهار داشت:

از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲۰ هزار تن گندم که از این میزان ۱۹۵ هزار تن توسط ۴۷ فروند کشتی از طریق بندر امیرآباد و ۲۵ هزار تن گندم توسط پنج فروند کشتی از طریق بندر نوشهر وارد استان شد.

وفائی نژاد اظهار داشت: در این مدت ۷۰ هزار تن روغن خوراکی توسط ۱۴ فروند کشتی از طریق بندر امیرآباد و ۱۵ هزار تن از بندر نوشهر توسط سه فروند کشتی در مجموع به میزان ۸۵ هزار تن وارد استان شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در ادامه به ذخیره استراتژیک گندم اشاره کرد و گفت: ذخیره استراتژیک گندم استان به مدت چهار ماه است.

وفائی نژاد به طرح تشدید نظارت بر واحدهای خبازی استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون تعداد ۱۰ هزار و ۵۷۴ واحد خبازی یارانه ای استان در قالب دو طرح نظارتی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: با اجرای طرح تشدید بازرسی از واحدهای خبازی یارانه ای استان برای ۲۲ شهرستان در قالب ۲۱۰ اکیپ به تعداد ۳۰۴ نفر، بازرسی از سه هزار و ۹۴۱ واحد خبازی با برنامه ریزی متمرکز ستادی اجرا شد که براساس آن ۲۲۸ واحد خبازی تحت عناوین تخلف کم فروشی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمپ و تعداد ۳۶۶ واحد تخلف تعطیلی غیرمجاز و تعداد ۸۰۳ واحد نیز تخلف کسری وزن چانه داشتند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار