کد خبر: ۱۰۰۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴ 20 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر چهارشنبه در حاشیه همایش ائمه جمعه مازندران و بازدید از مرکز تجارت برنج ایران  اظهار داشت:

آشنا شدن ائمه جمعه با این مرکزو فعالیت‌های ارزشمند آن در راستای زنجیره بسته بندی، برند سازی و صادرات برنج مازندران که در شهرستان آمل ایجاد شده است، امیدوارکننده است.

وی در ادامه افزود:

وجود پایانه‌هایی مثل مرکز بین المللی تجارت برنج در شهرستان آمل که نقطه اتکا برای کشاورزان استان در بحث ارزش گذاری برنج شده باید در سایر محصولات کشاورزی نیز در شهرهای استان افزایش یابد.

حمایت از دولت نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه افزود: ما بیش از گذشته خودمان را موظف می‌دانیم به دولت جدید کمک و حمایت کنیم ویار و کمک کار دولت در تحقق وعده‌ها و اجرای برنامه‌ها باشیم.

آیت اله لائینی افزود:

انتظار هست که دولت نیز در قبال مردم و وعده‌هایی که داده پایبند و عمل کند تا امیدی که مردم به وعده‌های دولت بستند، نا امید نشوند.

برگزاری اربعین باشکوه برای علامه حسن زاده آملی

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با تسلیت به رحلت جانسوز علامه حسن زاده آملی، فقدان این علامه ربانی را برای کشور و جامعه اسلامی ضایعه بزرگ دانست وگفت: حضور پرشور و باشکوه مردم آمل در مراسم تشییع پیکر علامه حسن زاده آملی بی سابقه بوده و این نشان دهنده جایگاه بالای آن عالم فرزانه دارد.

آیت الله لائینی همچنین بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین علامه حسن زاده به صورت گسترده درسطح استان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار