پلیس راه اعلام کرد: این هفته زمان مناسبی برای سفر به شمال نیست
کد خبر: ۱۰۰۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 21 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در محورهای ۱۲ استان از پایان هفته جاری، اعلام کرد که این ایام زمان مناسبی برای مسافرت به استان‌های نیمه شمالی کشور نیست.

جاده بارانی - لغزنده
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:‌ با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، از امروز پنجشنبه بارش برف و باران در اکثر محورهای استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، تهران و البرز آغاز خواهد شد. در اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی، سمنان، گلستان، خراسان شمالی، زنجان، قزوین و گیلان نیز بارش باران پیش‌بینی شده است.

سرهنگ شیرانی افزود:‌ بر این اساس لازم است رانندگان تهمیدات لازم را اتخاذ کنند و شهروندان نیز بدانند که در پایان این هفته شرایط مناسبی برای رفتن به سفرهای غیرضروری به ویژه در استان‌های نیمه شمالی کشور وجود ندارد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:‌ چنانچه هموطنان در این ایام قصد سفر ضروری دارند، لازم است مدت زمان بیشتری را برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند. همچنین با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها فاصله طولی مناسب را رعایت کنند، زنجیرچرخ به همراه داشته باشند و ضمن اطمینان از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود حتما وعده غذایی مناسب به همراه داشته باشند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار