متاسفانه در شبانه روز گذشته ۲ هم استانی دیگر، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های مازندران تسلیم مرگ شدند.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰ 22 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، در شبانه روز گذشته ۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۸۷ نفر در این مدت با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.


هم اکنون ۳۹۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری بوده که از این تعداد ۷۵ نفر با وضع حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

متاسفانه در شبانه روز گذشته ۲ هم استانی دیگر، بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان‌های مازندران تسلیم مرگ شدند.


دانشگاه علوم پزشکی مازندران: بستری ۴۴ بیمار جدید
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با پذیرش ۴۴ بیمار تازه مبتلا به کرونا شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه، شمار بیماران بستری در حوزه این دانشگاه به ۳۰۶ بیمار رسیده است.


دکتر موسوی با اشاره به ترخیص ۶۷ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی از مراکز درمانی مازندران در این مدت افزود: ۶۳ بیمار بدحال با وضعیت وخیم تنفسی، تحت درمان‌های تخصصی و تنفسی قرار دارند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹، در بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه جان خود را از دست داد.


دکتر موسوی از مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ورود پیک جدید به استان جلوگیری کنند.


دانشگاه علوم پزشکی بابل: بستری ۱۸ بیمار جدید
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل از بستری ۱۸ بیمار جدید مشکوک به دلتاکرونا و ترخیص ۲۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از چهار مرکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.


دکتر سیدفرزاد جلالی با اشاره به بستری ۸۴ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های بابل گفت: ۱۲ بیمار بدحال کرونایی با وضع تنفسی حاد در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.


او افزود: ۱ نفر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل جان باخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار