در این رقابت‌ها چهار کشتی گیر مازندرانی موفق به کسب مدال طلا شدند.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ 22 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان جهان در ۵ رده سنی از ۲۷ تا ۲۹ مهرماه به میزبانی شهر لوتارکی یونان برگزار شد.


در این رقابت‌ها چهار کشتی گیر مازندرانی موفق به کسب مدال طلا شدند.


نتایج رقابت کشتی گیران مازندرانی به این شرح است:
رده سنی A
۱۰۰ کیلوگرم:
صابر امامقلی پور کشتی گیر بابلی در دور اول ۱۰ - ۰ گوگلیلمو چکا از ایتالیا را ضربه فنی کرد و در دور یک چهارم نهایی با نتیجه ۱ - ۱ از سد شهاب معینی فر دیگر کشتی گیر ایران گذشت. سپس در نیمه نهایی ۴ - ۱ کان کایا از ترکیه را شکست داد و در دیدار پایانی برابر آرائیک گئورکیان از روسیه ۶ - ۱ به برتری رسید و قهرمان شد.


۱۳۰ کیلوگرم:
مهرداد تمدنی کشتی گیر فریدونکناری در دور اول (یک چهارم نهایی) ۶ - ۲ سمیح تورگوت از ترکیه را مغلوب کرد و در نیمه نهایی ۴ - ۱ بر رستم گریخانوف از روسیه غلبه کرد. تمدنی در دیدار پایانی ۵ - ۳ صالح عمرا از مصر را شکست داد و قهرمان شد.

رده سنی C
رضا اکبرپور کشتی گیر بابلسری در وزن ۷۰ کیلوگرم گروه سنی ۴۵ تا ۵۰ سال با برتری مقابل حریفانی از ایتالیا، اوکراین و آذربایجان به عنوان قهرمانی دست یافت تا پرچم ۳ رنگ ایران بر روی تشک، دور افتخار بزند.


رضا اکبرپور پیش از این در سال ۲۰۱۷ به مدال نقره پیشکسوتان جهان در بلغارستان رسید و در رقابت‌های سال ۲۰۱۹ پیشکسوتان جهان در گرجستان نیز در عین آمادگی کامل به دلیل عدم رویارویی با کشتی گیری از اسرائیل از مسابقات کنار گذاشته شد.


رده سنی D

مجتبی جعفریان کشتی گیر نوری در رقابتهای وزن ۸۸ کیلوگرم قهرمان شد و بر سکوی نخست ایستاد.


ملی پوشان کشورمان در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی پیشکسوتان جهان در یونان در رده بندی امتیاز تیمی؛ مقام سوم جهان را کسب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار