بردن فولاد در زمین خودش سخت است و کار هر تیمی نیست. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری  بزنیم. آخرین باخت فولاد در خانه مقابل پرسپولیس با کالدرون بود و دو سال بود که در خانه نباخته بود.
کد خبر: ۱۰۰۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶ 22 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی 3 بر یک مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: برد ارزشمندی بود، بازی سختی برای ما بود. برای این برد خیلی تلاش کردیم. با توجه به اینکه بعد از بازگشت از عربستان تحت فشار زیادی بودیم و مشکلاتی داشتیمجمع کردن تیم مشکل بود. نیمه اول مشخص بود که نتوانستیم بازی همیشگی‌مان را انجام بدهیم و نیمه اول بازی جالبی نبود.

وی افزود:از نظر روحی و روانی و هم از بدنی و جسمانی به دلیل اینکه مدام در پرواز بودیم، تحت فشار قرار گرفته بودیم.  نیمه دوم بازی بهتری را ارائه کردیم. از ضربات ایستگاهی خوب استفاده کردیم و گل‌های خوبی زدیم. بردن فولاد در زمین خودش سخت است و کار هر تیمی نیست. البته می‌توانستیم گل‌های بیشتری  بزنیم. آخرین باخت فولاد در خانه مقابل پرسپولیس با کالدرون بود و دو سال بود که در خانه نباخته بود.

گل محمدی ادامه داد:  بازیکنان از نظر مالی و امکاناتی زیر فشار هستند و توقعات زیادی از آنها وجود دارد. بازیکنان ما در نیمه دوم خودشان را خوب پیدا کردند و با ذهنیت برنده به میدان رفتند و به پیروزی رسیدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به تک تک بازیکنان این پیروزی را تقدیم می‌کنم و از تک تک آنها به خاطر اینکه انرژی و تمرکز کافی روی بازی گذاشتند متشکرم. این برد را هم به هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم و مبارکشان باشد.

گل محمدی در مورد اینکه پرسپولیس قرار است بازیکن دیگری هم جذب کند یا نه اظهار داشت: با جیب خالی و پنجره بسته نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. تا پنجره باز نشود نمی‌شود کاری کرد و نمی‌دانم چه زمانی پنجره نقل و انتقالاتی تیم باز می‌شود. در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی تیم های اروپایی و کشورهای دیگر هم بسته است. بنابراین در این شرایط گرفتن بازیکن خارجی بسیار سخت است. باید بگردیم تا بازیکن آزاد خارجی بگیریم که آن هم سخت اتفاق می‌افتد. زیرا بازیکنان آزاد حتما مشکلاتی داشته‌اند که بیرون مانده‌اند، نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار