انگار با وقار بودن ویژگی خانوادگی بوده چون برادر کوچکترش قهار در گروه ویژه ضربت گردان ذوالفقار با هم بودیم بسیار متواضع و بی ادعا بوده که پس از مدتی متوجه نسبت ایشان با فرماندهی تیپ شدیم.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 23 October 2021

‍به گزارش تابناک مازندران، حسین منفرد متنی دلنشین در مورد یکی از سرداران جبهه ها منتشر کرد:

سردار یادت گرامی و راهت پر رهرو

چه سخت است سال ها در طلب شهادت بودن ولی با کرونا دارفانی را وداع کردن، اگرچه به خاطر صداقت و عملکردش قطعا نزد پروردگارش محبوب و مقرب خواهد بود.

دلنوشته یک مازندرانی در باره سردار جبهه ها
 

یاد سردار ناصر فارابی و یاد ایامی که در کنارش بودیم بخیر، فرمانده تیپ کماندویی ۵۸ مالک اشتر بود، سن و سالی نداشت حدود ۳۱ سالش بود اما با وقار و متین، آن‌زمان ما یک نوجوان ۱۴ ساله بودیم تحت فرمان ایشان، انگار با وقار بودن ویژگی خانوادگی بوده چون برادر کوچکترش قهار در گروه ویژه ضربت گردان ذوالفقار با هم بودیم بسیار متواضع و بی ادعا بوده که پس از مدتی متوجه نسبت ایشان با فرماندهی تیپ شدیم.

آخرین باری که ایشان را دیدم به ناگاه در داخل آسانسور یکی از وزارتخانه ها بوده که بیش از دو دهه می گذرد. آن موقع ما هم بزرگ شده بودیم ما را نمی شناخت و وقتی که معرفی کردیم با همان لبخندهای ملیحانه و محبت و برخورد دوران دفاع مقدس مواجه شده بودم.

او مردانه زیست و بی ادعا خدمت کرد و مظلومانه در ۲۵ مهر ۱۴۰۰ پرواز نمود. ضمن ابراز همدردی با همرزمان این عزیز سفر کرده به ویژه بازماندگان، خانواده محترم و بالاخص برادر عزیز ایشان، از درگاه خداوند سبحان علو درجات الهی برای این فرمانده مخلص مسئلت نموده و تلاش خواهیم کرد یادش و راهش را گرامی بداریم.

به قلم حسین منفرد (فرماندار میاندرود)

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار