فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال مردان از فردا یکشنبه دوم آبان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲ 23 October 2021

به گزارش تابناک مازندران،  بازیهای هفته نخست این رقابت‌ها که به جام سردار دل‌ها نام گذاری شده است، دو دیدار در تهران، یک دیدار در شهر‌های ارومیه، اصفهان، آمل، ورامین و یزد پیگیری می‌شود.


تیم‌های هراز آمل و هورسان رامسر به عنوان نمایندگان مازندران در این رقابت‌ها به میدان می‌روند.


تیم لبنیات هراز آمل یکی از نمایندگان مازندران در این رقابت‌ها فردا پذیرای تیم تازه لیگ برتری پاس گرگان است. تیم هراز در نخستین بازی خود در فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر والیبال از ساعت ۱۶ فردا یکشنبه ۲ آبان در سالن پیامبر اعظم (ص) میزبان پاس گرگان است.


این دیدار بدون تماشاگر برگزار می‌شود، اما علاقمندان به والیبال می‌توانند این بازی را به صورت پخش مستقیم از طریق شبکه استانی طبرستان تماشا کنند.


تیم هورسان رامسر دیگر نماینده مازندران در این رقابت‌ها فردا در ورامین به مصاف شهرداری این شهر می‌رود.


برنامه هفته نخست لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۰ //یکشنبه دوم آبان‌ماه
سایپا تهران – پیکان تهران
تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۵

شهرداری ارومیه – راه‌یاب ملل مریوان
ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶

فولاد مبارکه سپاهان – مس رفسنجان
اصفهان، سالن ۲۵ آبان، ساعت ۱۶

لبنیات هراز آمل – پاس گرگان
آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۶

شهرداری ورامین – هورسان رامسر
ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت ۱۶

شهداب یزد – شهرداری گنبد
یزد، سالن شهداب، ساعت ۱۶

فولاد سیرجان ایرانیان – آذرباتری ارومیه

تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۸

پر افتخارترین تیم والیبال ایران
تیم والیبال پیکان با ۱۲ دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر والیبال ایران است. این تیم پنج عنوان نایب قهرمانی و چهار مدال برنز نیز در پرونده کاری خود در این رقابت‌ها دارد. همچنین تیم والیبال پیکان عنوان سومی جهان و قهرمانی باشگاه‌های آسیا را به نام خود کرده است.
پیکان که پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها است بعد از چند سال دوباره با هدایت پیمان اکبری در لیگ برتر حاضر خواهد شد.
سایپا دیگر تیمی است که در این رقابت‌ها توپ خواهد زد. این تیم که از ابتدای حضور در این مسابقات در حسرت قهرمانی مانده است با افتخاراتی همچون هفت نایب قهرمانی و یک مقام سومی در لیگ برتر امسال با هدایت ناصر شهنازی به میدان خواهد رفت.
فولاد سیرجان که سال گذشته موفق شد قهرمان لیگ برتر والیبال شود در هفته نخست میزبان آذرباتری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال است. این تیم موفق شده در باشگاه‌های آسیا به تازگی عنوان قهرمانی را به نام خود کند.
تیم‌های پاس گرگان و مس رفسنجان که امسال نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه خواهند کرد، در اولین مسابقه میهمان نمایندگان آمل و اصفهان خواهند بود. پاس گرگان و مس رفسنجان به عنوان قهرمان و نایب قهرمان لیگ دسته یک سال ۹۹، سهمیه لیگ برتر به دست آوردند و تلاش دارند در این دوره از مسابقات این سهمیه را حفظ کنند.
هدایت تیم‌های فولاد مبارکه اصفهان و لبنیات هراز آمل را مربیان با تجربه‌ای همچون رحمان محمدی‌راد و بهروز عطایی بر عهده دارند و تقابل این تیم‌ها با حریفان تازه وارد به لیگ برتر، از جذابیت‌های هفته نخست رقابت‌ها خواهد بود.
تیم شهرداری ارومیه در هفته نخست لیگ برتر امسال با هدایت رضا تندروان به مصاف راه‌یاب ملل مریوان خواهد رفت. تندروان سال گذشته با نماینده سیرجان قهرمان لیگ برتر شد و این مربی درحالی هدایت والیبال ارومیه را برعهده گرفت که انتظارات از او بالاست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار