در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با کالای قاچاق وارز و حمایت از تولیدات داخلی، پلیس آگاهی شهرستان چالوس موفق به کشف انواع کالای قاچاق در چالوس ومرزن آباد شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 23 October 2021

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، جانشین انتظامی استان مازندران از کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در شهرستان چالوس و مرزن آباد خبر داد

سید موسی حسینی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با کالای قاچاق وارز و حمایت از تولیدات داخلی، پلیس آگاهی شهرستان چالوس موفق به کشف انواع کالای قاچاق در چالوس ومرزن آباد شد.
وی افزود: ماموران در این طرح موفق به کشف یک دستگاه موتورسنگین سوزوکی ۷۵۰ و ۱۲۰ هزار نخ سیگار وتنباکوی قاچاق، ۳ هزار و ۵۰۰ عددانواع قرص غیرمجاز خارجی قاچاق و یکصد سوب لباس شدند.
جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است و در این راستا ۵ نفر دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
 حسینی در پایان اظهارکرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می کند و طرح های عملیاتی پلیس در این راستا با قاطعیت تمام تداوم خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار