پیروز قربانی سرمربی رایکا بابل از وضعیت فوتبال کشور ابراز تأسف کرد و اظهار داشت که روابط بر ضوابط حاکم است .
کد خبر: ۱۰۰۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 24 October 2021

به گزارش تابناک مازندران ، پیروز قربانی پس از برد تیم رایکا مقابل ماشین سازی, با گلایه از وضعیت فوتبال ایران و استفاده مداوم از یک سری مربیان خاص، اظهار داشت:

هم بازیکنان از لحاظ انگیزشی پایین هستند و سخت است آنها را از نظر انگیزشی بالا ببری و همینطور تیم حریف به نظر من امروز بازی خوبی انجام داد و از نظر نظر دوندگی بسیار دویدند و کار را برای ما سخت کردند اما به عنوان تیمی که خیلی دیر شروع کردیم، بازی تدارکاتی خیلی خوبی برای ما بود و خدا را شکر شاید بچه ها می‌توانستند ۲۰-۲۵ درصد از چیزهایی که مد نظر ما بود با توجه به جلسات تمرینی که داشتیم انجام بدهند و نیاز به کار بیشتر داریم.

قربانی با اشاره به دیر بسته شدن تیمش عنوان کرد: متاسفانه نمی‌دانم فوتبال ایران چه زمانی درست خواهد شد. ما پیش فصل خوبی نداشتیم. هر چیزی اصولی دارد و شما وقتی فوتبال بازی می‌کنید هم باید کارهای بدنسازی را در پیش فصل انجام بدهید و هم از لحاظ تاکتیکی بتوانید به تاکتیکی که مدنظرتان است برسید. متاسفانه ما این زمان را نداشتیم ولی جای بهانه ای نیست و باید با تمرین بیشتر و سعی و تلاش کردن این تاخیر را جبران کنیم.

او درباره بازی روی چمن مصنوعی گفت: روی چمن مصنوعی بازی کردن مشکلات خاص خودش را دارد از لحاظ فشاری که روی بازیکنان وارد می‌کند اما اتفاقی است که افتاده و ما باید خودمان را با آن وفق بدهیم ضمن اینکه شاید مدتی بعد اینجا از لحاظ آب و هوا بارانی باشد مطمئنیم که یک زمین صاف داریم با توجه به فوتبالی که ما بازی می‌کنیم می‌توانیم استفاده ببریم.

قربانی با اشاره به کیفیت چمن گفت: کیفیت چمن مصنوعی طبیعتا با چمن طبیعی خیلی فرق دارد اما به نظر من بد نبود و با توجه به چمن مصنوعی که جاهای دیگر دیده بودیم به نظرم جزو چمن مصنوعی های خوب بود و اگر به آن برسند بهتر هم می‌شود.

وی درباره عملکرد تیم در نیمه دوم توضیح داد: شما نمی‌توانی ۹۰ دقیقه تیمت را بالا نگه داری. یکی از مسائلی که خیلی روی تیم تاثیرگذار است این است که از قبل بازی شاید خود ما فکر می‌کردیم یک بازی راحت داریم اما اینطور نبود. به تیم ماشین سازی تبریک می‌گویم و به قاطعیت می‌گویم اگر تیم اصلی ماشین سازی بود ما امروز بازی راحت تری داشتیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار