یحیی گل محمدی از ابراهیمی خواست سکوت کند و نه تنها دیگر درباره جایگاه خود در ترکیب پرسپولیس سوال نپرسد بلکه حق ندارد فعلاً با این تیم تمرین کن
کد خبر: ۱۰۰۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۶ 24 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که یحیی گل محمدی تصمیم گرفت با توجه به خستگی و سفرهای متوالی این تیم در دو ماه اخیر، زمان کوتاهی را صرف تمرینات تاکتیکی کند.

اواخر تمرین صبح امروز سرخپوشان، علیرضا ابراهیمی وقتی دید بار دیگر جایی در تاکتیک‌های دفاعی پرسپولیس ندارد نسبت به این موضوع اعتراض کرد که با واکنش تند سرمربی تیم روبرو شود.

یحیی گل محمدی از ابراهیمی خواست سکوت کند و نه تنها دیگر درباره جایگاه خود در ترکیب پرسپولیس سوال نپرسد بلکه حق ندارد فعلاً با این تیم تمرین کند. همین موضوع باعث شد تا ابراهیمی ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرده و منتظر تصمیم باشگاه در قبال اعتراضش باشد.

یحیی درباره نیمکت نشینی بازیکنان تیم اعلام کرده است هیچکس حق صحبت درباره این موضوع را ندارد و تلاش تمام آنها را زیر نظر دارد. گل محمدی فعلاً تصمیم به بخشش ابراهیمی ندارد و تصمیم قطعی خود را برای خط زدن اسم او در بازی با نساجی مازندران گرفته است.

تیم فوتبال پرسپولیس چهارشنبه هفته جاری میزبان نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی تهران خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار