باید درست شود. فساد در فوتبال از داخل ما شکل می‌گیرد. اگر پیروز قربانی به جایی وابسته است که این وابستگی ایجاد فساد می‌کند باید با او برخورد شود. هیچ کسی هم غیر از خود ما فوتبالی ها نمی‌تواند این کار را انجام بدهد.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۴ 25 October 2021

 به گزارش تابناک مازندران ، پیروز قربانی سرمربی تیم رایکا بابل در نشست خبری پس از بازی با ماشین درباره این بازی اظهار داشت: متاسفانه دو سه دسته مربی به فوتبال ایران اضافه شده‌اند که مربی پولی هستند که اسپانسر و پول می‌آورند.

مربیان میوه تره‌باری که به جای اینکه رو فن خودشان کار کنند روی گلویشان و داد زدنشان کار می‌کنند و می‌توانند امتیاز بگیرند. این سبک و این نسل از مربی باید حذف بشود و فوتبال ایران به سمت فوتبال روز دنیا برود. من ندیدم در فوتبال دنیا بگویند گواردیولا اسپانسر آورده یا بازیکنانی که آمده‌اند که می‌خواهند با پول فوتبالیست شوند.

او ادامه داد: متاسفانه آینده خوبی را برای فوتبال ایران نمی‌بینم و امیدوارم یک جایی بتوانیم این را درست کنیم. من به عنوان یک مربی جوان هدفم این است که فوتبال پاک شود و اگر پیروز قربانی مشکلی دارد و از لحاظ فنی در سطح مربیگری در لیگ یک نیست باید در خانه اش بشیند نه اینکه با توسل به بقیه و نمایندگان مجلس و دیدن آدم‌های سیاسی تیم بگیرد و یا اینکه ۱۰ تا دلال داشته باشد و تیم بگیرد. این فوتبال به بیراهه می‌رود و این باید درست بشود.

حتی اگر حذفم کنید تا روزی که باشم این حرف ها را می‌زنم. فوتبال باید پاک شود و این کار را بخاطر پسرم انجام می‌دهم که وقتی فردا وارد فوتبال شد چهارتا زالو به او نچسبند. این کار را انجام می‌دهم، می‌دانم منجر به حذفم از فوتبال می‌شود ولی این کار را تا آخر انجام می‌دهم.

او درباره شرط بندی و دیگر مسائل در فوتبال ادامه داد: باید درست شود. فساد در فوتبال از داخل ما شکل می‌گیرد. اگر پیروز قربانی به جایی وابسته است که این وابستگی ایجاد فساد می‌کند باید با او برخورد شود. هیچ کسی هم غیر از خود ما فوتبالی ها نمی‌تواند این کار را انجام بدهد. می‌گوییم نهاد بالادستی اما اصلا به آن نهادها ربطی ندارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار