امیرعلی نبویان وی مصاحبه‌ای اعلام کرد که: «خیلی دوست دارم فیلم‌نامه بنویسم؛ ولی به دلیل مشغله زیاد پیش نیامده است. متاسفانه کارهایی را که دوست دارم انجام دهم مرتب به تعویق می‌افتد و یکی از این کارها نوشتن فیلمنامه سینمایی است. خیلی دوست دارم خود را در این فضا امتحان کنم
کد خبر: ۱۰۰۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ 25 October 2021

به گزارش تابناک مازندران از شما نیوز، امیرعلی نبویان نویسنده، بازیگر و مجری تلویزیون متولد دوم فروردین ۱۳۵۹ است. امیرعلی نبویان در شهر آمل بزرگ شد. امیرعلی نبویان در رشته مهندسی برق دانشگاه علوم و فنون مازندران تحصیل کرد و بعد از اتمام تحصیل شروع به کار کرد.

بیوگرافی امیرعلی نبویان
امیر علی نبویان متولد دوم فروردین ماه سال ۱۳۵۹ می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق از دانشگاه مازندران است. در برنامه رادیو هفت به عنوان مجری حضور داشته و به تازگی مشغول ایفای نقش در سریال نوشدارو می باشد. وی یکی از نویسندگان محبوب کشور است و کتاب مجموعه داستان های قصه های امیر علی از وی به انتشار رسیده است. با شرکت در مسابقه لباهنگ برنامه خندوانه به مجری گری رامبد جوان نیز توانسته است طرفداران زیادی جلب کند.

حضور امیرعلی نبویان در سینما و تئاتر
نمایش کمدی ناگهان پیت حلبی نوشته‌ی امیرعلی نبویان در دی و بهمن ماه سال ۱۳۹۳ به کارگردانی «کوروش سلیمانی» روی صحنه رفت. نام امیرعلی نبویان به عنوان نویسنده‌ی نمایشنامه این اثر باعث شد تا پای خیلی‌ها به سالن تئاتر باز شود و این نمایش با استقبال خوبی مواجه شد.

امیرعلی نبویان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که: «خیلی دوست دارم فیلم‌نامه بنویسم؛ ولی به دلیل مشغله زیاد پیش نیامده است. متاسفانه کارهایی را که دوست دارم انجام دهم مرتب به تعویق می‌افتد و یکی از این کارها نوشتن فیلمنامه سینمایی است. خیلی دوست دارم خود را در این فضا امتحان کنم. خیلی‌ها از سینما می‌نالند که چرا قصه ندارد؟ چرا اتفاق ندارد؟ می‌خواهم به عنوان کسی که قصه می‌سازد، یک سینمای راوی ایجاد کنم. سینمای روایت‌گر و قصه‌گو را دوست دارم».

امیرعلی نبویان در فیلم سینمایی «خانه دختر» ساخته شهرام شاه حسینی در کنار بازیگرانی چون «حامد بهداد»، «رعناآزادی‌ور» و «باران کوثری» نقش آفرینی کرده است.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار