طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، هوای شمال کشور از جمله مازندران دوباره بارانی می شود .
کد خبر: ۱۰۰۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 25 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، هوای شمال کشور از جمله مازندران دوباره بارانی می شود .

بر اساس این گزارش، فردا گستره بارش کل سواحل دریای خزر، شمال غرب و خراسان شمالی را فرا می‌گیرد و بارش در استان‌های گیلان، مازندران و شمال اردبیل شدت بیشتری خواهد داشت.

از امروز با شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر در استان‌های اردبیل، گیلان، غرب مازندران، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

فردا گستره بارش کل سواحل دریای خزر، شمال غرب و خراسان شمالی را فرا می‌گیرد و بارش در استان‌های گیلان، مازندران و شمال اردبیل شدت بیشتری خواهد داشت. همچنین در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، ارتفاعات تهران و شمال کردستان افزایش ابر، رگبار باران و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد انتظار می‌رود.

بارش‌ها تا چهارشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران ادامه می‌یابد، شدت بارش در استان گیلان خواهد بود و در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران نیز بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد.

طی دو روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و هرمزگان افزایش ابر، وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق دور از انتظار نیست. همچنین دریای خزر طی فردا و چهارشنبه مواج و متلاطم خواهد بود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دما ۳۳ و ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مرکز استان کشور است همچنین طی این مدت پیش‌بینی می‌شود دمای هوای شهرکرد به منفی ۳ و منفی ۲ و دمای هوای همدان به نیز به صفر و منفی یک درجه سانتیگراد برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار