آقای الهامی به من لطف دارد. با توجه به ثبات خوبی که پرسپولیس در این چند سال اخیر داشته هر سال می‌توانیم خودمان را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۴۴۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۱ 26 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، گل محمدی درباره عملکرد ضعیف پرسپولیس در نیمه اول بازی با فولاد خوزستان گفت:

در بازی قبل ما مشکلاتی داشتیم، بازی در عربستان هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روحی سنگین بود و باعث شد روحی و روانی به هم بریزیم. مشکلات داخلی هم داریم که نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم. در نیمه اول بازی با فولاد خوب نبودیم اما باید بازی نیمه دوم مقابل فولاد را مقابل دیگر حریفان هم تکرار کنیم. بازی در ورزشگاه آزادی کار را برای ما روان تر می‌کند و مطمئنا فردا فوتبال هجومی و همیشگی را از پرسپولیس شاهد خواهید بود.

وی در خصوص تعریف و تمجید الهامی از پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی گفت: آقای الهامی به من لطف دارد. با توجه به ثبات خوبی که پرسپولیس در این چند سال اخیر داشته هر سال می‌توانیم خودمان را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کنیم. نسل و ذهنیت خوبی در اختیار داریم و شرایطی که وجود دارد باعث شده پرسپولیس حتی برای سال‌های آینده هم مدعی باشد. نساجی هم با توجه به مشکلاتی که داشته تیم خوبی را جمع کرده و امیدوارم فردا هم شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم باشیم. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار