مشکل آن سال‌ها، دوباره در کشور به وجود آمده، اما این موضوعات هرگز روی واقعیت به خود نگرفت.
کد خبر: ۱۰۰۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ 26 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، استان مازندران، یکی از استان‌هایی بود که امروز سه شنبه چهارم آبان‌ماه، درگیر قطعی گسترده بنزین همزمان با برخی نقاط دیگر کشور شد، موضوعی که موجب بلاتکلیفی مردم و ایجاد صف‌های طولانی شد. در همان دقایق ابتدایی، شایعات فراوانی در فضای مجازی دست به دست شد، برخی می‌گفتند با کمبود بنزین مواجه شده‌ایم و برخی دیگر نیز معتقد بودند باز هم حوادث آبان ۹۸ به وقوع پیوسته و مشکل آن سال‌ها، دوباره در کشور به وجود آمده، اما این موضوعات هرگز روی واقعیت به خود نگرفت.

در همان دقایق ابتدایی مشخص شد که این موضوع اصلا مربوط به استان مازندران نیست و مسئول روابط عمومی شرکت توزیع فرآورده‌های نقتی در مازندران، ضمن تاکید این نکته، اشاره کرد که مسئولان در حال رفع مشکلات هستند.

در همین رابطه، از سوی شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی کشور، اعلام شد، در پی مشکل فنی ایجاد شده در سامانه کارت هوشمند سوخت، از دقایقی پیش استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌های عرضه سراسر کشور دچار وقفه شده است.

۲۰:۴۰

فعال شدن ۶ جایگاه از ۱۰ جایگاه سوخت در نور

رحیم محمدی رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان نور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر از ۱۰ جایگاه سوخت شهرستان نور ۶ جایگاه با کمک مهندسین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی غرب مازندران و همراهی مدیریت جایگاه ها فعال شده است. 

وی تصریح کرد: هیچ مانعی در تامین سوخت وجود ندارد و جایگاه ها یکی پس از دیگری مورد بررسی رفع اشکال می شوند و امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت تمامی جایگاه ها را فعال کنیم.

محمدی بااشاره به اینکه براساس آنچه به ما گفته شده مشکل ایجاد شده نرم افزاری است، خاطر نشان کرد: مردم با آرامش و صبوری جهت دریافت سوخت اقدام و از انتشار هرگونه شایعه خودداری کنند. 

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شهرستان نور گفت: آن دسته از دارندگان خودرویی که نیاز به سوخت ندارند به سمت جایگاه های سوخت حرکت نکنند تا شاهد ازدحام جمعیت در آن مکان نباشیم و تامین سوخت به درستی انجام شود.

۲۰:۲۵

تنها سه جایگاه در نوشهر فعال نیست

فرماندار نوشهر گفت: از مجموع جایگاههای سوخت شهرستان، تنها سه جایگاه غیر فعال شدند و مابقی جایگاهها مشغول ارائه سوخت به مشتریان هستند.

سعید یزدانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ایجاد مشکل فنی  جایگاههای سوخت رسانی در کشور و همچنین در نوشهر اظهار کرد: از صبح امروز که جایگاههای سوخت شهرستان نوشهر به علت مشکل فنی از ارائه خدمت خارج شدند، تلاش برای رفع این مشکل انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر سه جایگاه "سالار" در کرکرودسر، "ملکی" در کمربندی و مشایخ بخشی در کمربندی به علت مشکل فنی قادر به ارائه خدمت نیستند.

فرماندار نوشهر گفت: مابقی جایگاههای سوخت شهرستان با همه ظرفیت در حال ارائه خدمت و سوخت به مشتریان هستند و خوشبختانه مشکل خاصی به لحاظ شلوغی وجود ندارد.

۲۰:۱۵

۳ جایگاه سوخت در رامسر فعال شده است

محمد آزاد، فرماندار رامسر نیز در گفت و گو با ایسنا از فعال و دایر بودن ۳ مجموعه از پنج جایگاه سوختگیری در شهرستان با توزیع سوخت بنزین بصورت نرخ آزاد خبر داد و خاطرنشان کرد: با از کار افتادن سامانه کارت سوخت، سوختگیری به صورت دستی انجام می شود.

آزاد از تلاش برای به مدار آوردن ۲ جایگاه دیگر شهرستان خبر داد و تاکید کرد: علیرغم مشکل بوجود آمده اما صف خودرویی قابل ملاحظه ای نیز در شهرستان وجود ندارد که امیدواریم با برطرف شدن این مشکل وضعیت سوختگیری به حالت عادی برگردد.

۲۰:۱۰

رفع مشکل سوختی در تنکابن تا فردا

فرماندار تنکابن ضمن تایید ترافیک جایگاه های سوختگیری در سطح شهرستان به دلیل وقوع ایراد در سامانه توزیع اظهار کرد: هم اکنون این فعالیت به صورت دستی و توزیع سوخت با نرخ آزاد در حال انجام است اما وقفه ایجاد شده امروز باعث ترافیک در جایگاه ها شده است.

سیدامیر حسینی جو در گفت و گو با ایسنا با استناد به اظهارات شرکت نفت مبنی بر رفع مشکل تا فردا خبر داد و افزود: به هیچ عنوان کمبودی در جایگاه های سوخت شهرستان وجود نداشته و تمامی مخازن به میزان کافی سوخت مورد نیاز را در اختیار دارند اما بروز اشکال در سامانه سوخت گیری باعث تاخیر و طولانی شدن صفوف خودرویی در مقابل جایگاه ها شده است.

۲۰:۰۰

کمبود سوخت در فریدونکنار صحت ندارد

محمدمهدی نصیری فرماندار فریدونکنار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مشکل بنزینی به وجود آمده مربوط به یک شهرستان نیست و در تمام کشور ایجاد شده است، اظهار کرد: در حال حاضر، در فریدونکنار بنزین آزاد عرضه می شود و مشکل کمبود سوخت به هیچ عنوان در این شهرستان وجود ندارد.

۱۹:۵۵

روابط عمومی شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی در مازندران: هموطنان صبوری کنند

تا رفع مشکل فنی فرآورده بنزین با نرخ ۳۰۰۰ تومان در جایگاه‌ها عرضه می شود که پس از رفع نقیصه، عرضه سوخت به روال قبل بر می گردد، بنابراین ازهموطنان عزیز تقاضا داریم صبوری کنند.

ضمنا پیرامون تامین بنزین و نفتگاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد و فرآورده به میزان کافی در انبارهای نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچگونه نگرانی در این خصوص متصور نیست.

۱۹:۵۰

بیش از ۵۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت در منطقه ساری فعال شد

در پی توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور در روز جاری با تلاش پرسنل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بیش از ۵۰ درصد از جایگاههای سوخت فعال شده و تا ساعاتی دیگر ما بقی جایگاهها به چرخه سوخت رسانی باز می گردد.

لیست جایگاههای فعال شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری تا ساعت ۱۸:۳۰ به تاریخ ۴/۸/۱۴۰۰ به شرح ذیل است:

شهرستان ساری: جایگاه‌های عرضه سوخت مهمانواز، یساری، کلانتری ، محبتی، اسماعیلی، سورک، کوثر، نیمه شعبان، سمسکنده، کوچک پور، کیاسر، آبمال، امیر محمد، شمس، کاسپین

شهرستان قائمشهر: جایگاه‌های عرضه سوخت جویبار یک و ۲ ، توت فرنگی، حیدری، نظرپور، قصر، مهرداد، هاشمی، محسنی، آرتاویل، امیری، موسوی کردکلا، سهند، اکبری

شهرستان بابل: جایگاه‌های عرضه سوخت احمد نژاد، عروجی و توکلی، حمیدیان، بهار نارنج، تمشک، ایمانی، شهمیری، احمدی گتاب

شهرستان آمل: جایگاه‌های عرضه سوخت پلور، نارنجستان، پهلوان زاده، فجر، ایمانی، هراز، شاهزید، سعیدی، مهدویان، دریا، آذر بویه، بابکان، گلستان، نوایی

شهرستان سوادکوه: جایگاه‌های عرضه سوخت علیپور، اسدی، شیرگاه، شهرداری

شهرستان نکا: جایگاههای عرضه سوخت غفوری ، پروانه

شهرستان بهشهر: جایگاههای عرضه سوخت کوچک نژاد، پاژ، عمادی، گلوگاه، هشت تیکه خواجوی، قلعه پایان

شهرستان بابلسر: جایگاه‌های عرضه سوخت آقاجانپور، جعفریان، پور اسماعیل، زرین مهر

کمبود بنزین در قائمشهر، اشکال نرم‌افزاری است

یحیی یوسف پور فرماندار قائمشهر، پس از حضور میدانی در جایگاه‌های سوخت این شهرستان، با تاکید بر اینکه مشکل به‌ وجود آمده یک ایراد نرم‌ افزاری است، تاکید کرد: مشکلات به وجود آمده در جایگاههای سوخت ربطی به موضوعات دیگر ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار