رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج افزود: استان مازندران در برگزاری یادواره‌های شهدا در کشور رکورد دار است و می‌تواند برای سایر استان‌ها الگو باشد.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳ 26 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، ررئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان عباس‌آباد گفت: مازندران رکورددار برگزاری یادواره‌های شهدا در کشور است که می‌تواند الگو باشد.


سردار حق طلب با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی، فرصت هر شیطنتی را از دشمنان این نظام می‌گیرد افزود: امروز به برکت حضور گسترده بسیج در تمام صحنه‌ها، جمهوری اسلامی ایران در امنیت و آزادی بسر می‌برد.


رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: انگیزه شهیدان، رزمندگان و بسیجیان از حضور در میدان جهاد، حمایت از انقلاب، ولایت، حجاب و دفع توطئه‌های دشمنان است تا این آرمان‌ها به دست دشمنان نیفتد.


وی تصریح کرد: امروز فرهنگ و تفکر ارزشمند بسیجی باید در عرصه خدمت به مردم و مقابله با توطئه‌های دشمنان به یک فرهنگ تبدیل شود.


سردار حق طلب گفت: یکی از برنامه‌های مهم این سازمان برگزاری کنگره شهدا در استان‌های مختلف کشور است که تا کنون توانستیم در استان‌های یزد، زنجان و هفته آینده در استان ایلام برگزار نماییم.


رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج افزود:استان مازندران در برگزاری یادواره‌های شهدا در کشور رکورد دار است و می‌تواند برای سایر استان‌ها الگو باشد.  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار