طی شبانه روز گذشته تعداد ۶۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری هستند.
کد خبر: ۱۰۱۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ 29 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، در حال حاضر 341  مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان مازندران بستری هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اعلام کرد:

ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۶۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۶۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون ۲۵۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۵۵ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر ۸۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید بستری و ۱۸ بیمار هم ترخیص شدند و ۱۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری در حال حاضر ۳۴۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار