تیم نساجی مازندران امروز مقابل تیم سپاهان در نیمه اول یک بر صفر بازنده به رختکن رفت
کد خبر: ۱۰۱۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 29 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، تیم نساجی مازندران امروز مقابل تیم سپاهان در نیمه اول یک بر صفر بازنده به رختکن رفت .

در دقیقه 57 مغانلو روی پاس احمدزاده گل دوم خود و سپاهان را به ثمر رساند تا تیم فوتبال سپاهان همچنان صدرنشین بماند.

 گل‌های تیم فوتبال سپاهان دقایق ۳۰ و ۵۷ توسط شهریار مغانلو به ثمر رسید .

شرح گل:

در دقیقه ٣٠ در حالی که امید نورافکن قصد شوتزنی داشت در اینکار ناکام بود ولی در برگشت ضربه او پشت مدافعین نساجی فرود آمد و شهریار با تیزهوشی توانست زودتر حرکت کند و پس از اینکه تک به تک شد با یک ضربه دقیق دروازه حقیقی را باز کرد.

سپاهان (٢-٠): در دقیقه ۵٧ پاس عمقی بسیار دقیق فرشاد احمدزاده به شهریار مغانلو رسید و این بازیکن هم پس از اینکه چند دقیقه با توپ حرکت کرد و توپ را روی پای چپ خود آورد، با یک بغل پای دقیق گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

 

دقایق  حساس:

 

دقیقه 5: ارسال شهباززاده موقعیت بسیار خوبی برای سپاهان ایجاد کرد ولی توپ پس از برخورد با فرشاد احمدزاده در اختیار علیرضا حقیقی قرار گرفت.

دقیقه ۴۵: ارسال امید نورافکن در محوطه شش قدم با ضربه سرکش گولسیانی پیش کشیده همراه شد ولی توپ با اختلاف بسیار کمی از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۴۵: شوت مسعود ریگی با اختلاف کمی پس از برخورد با مدافعین نساجی به کرنر رفت و چند دقیقه وقت اضافه نیمه اول به همین ترتیب با فشار سپاهانی ها به پایان رسید.

دقیقه ۵+۴۵؛ شوت شهریار مغانلو با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه ٧١: شهریار مغانلو اینبار روی پاس بسیار زیبای یاسین سلمانی در موقعیت تک به تک با حقیقی قرار گرفت که اینبار این دروازه بان مانع هت‌تریک مهاجم سپاهان شد.

دقیقه ٩٠: سوت حسن نجفی با اختلاف زیادی از بالای دروازه راهی اوت شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار