غیبت این بازیکنان در نتیجه بسیار تأثیرگذار بود. برابر سپاهان دست‌مان خالی بود ولی این موضوع چیزی از ارزش‌های تیم خوب سپاهان کم نمی‌کند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند .
کد خبر: ۱۰۱۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳ 30 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از شکست 2 بر صفر تیمش برابر سپاهان اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:

به تیم خوب سپاهان، محرم نویدکیا و همچنین محمدرضا ساکت تبریک می‌گویم. سپاهان تیمی باکلاس و از نظر بازیکن، مدیریت، کادر فنی و ساختار باشگاهی بالاتر از سطح آسیا است. از حضور در ورزشگاه نقش‌جهان لذت بردم و سپاهان آبروی فوتبال کشورمان است.

وی افزود: سپاهان در نیمه اول خیلی بهتر از ما بود و حق این تیم بود با برد به رختکن برود. در نیمه دوم بازی برابر بود و زمانی که گل دوم را دریافت کردیم، بازیکنان ما نتوانستند به بازی برگردند. در ادامه، بازی متعادل شد و ما توان زدن گل نداشتیم و سپاهان نیز از اندوخته‌های خود محافظت می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به غیبت 4 بازیکن تیمش به دلیل سرماخوردگی شدید ادامه داد: غیبت این بازیکنان در نتیجه بسیار تأثیرگذار بود. برابر سپاهان دست‌مان خالی بود ولی این موضوع چیزی از ارزش‌های تیم خوب سپاهان کم نمی‌کند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار