با بستری شدن ۹۱ مازندرانی به کووید ۱۹، شمار بستری شدگان در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۳۷۲ بیمار رسید.
کد خبر: ۱۰۱۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 02 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، با شناسایی و بستری ۹۱ مازندرانی به کووید ۱۹، شمار بستری شدگان در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل به ۳۷۲ بیمار رسید.
از این تعداد ۶۴ بیمار بدحال با وضعیت تنفسی حاد، تحت مراقبت‌های ویژه تخصصی و تنفسی قرار داشته و امروز هم یک هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به ویروس دلتاکرونا، تسلیم مرگ شد.
همچنین ۲۴ ساعت گذشته، ۸۲ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی برای ادامه بقیه مراحل درمانی خود (قرنطینه خانگی) مرخص شدند.
بستری ۸۱ بیمار مازندرانی به کووید ۱۹

ابتلای قطعی ۹۱ مازندرانی دیگر به دلتاکرونارییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی و بستری ۸۱ نفر در مراکز تحت پوشش این دانشگاه از ترخیص ۶۳ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد و گفت: هم اکنون شمار بستری شدگان کرونایی ۲۸۷ بیمار و تعداد بیماران بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه ۴۸ نفر گزارش شده است.

دکتر سیدعباس موسوی افزود : ۲۴ ساعت گذشته، یک هم استانی بر اثر ابتلای قطعی به دلتا کرونا جان خود را از دست داد.

ابتلای ۱۰ بیمار بابلی به کرونا

ابتلای قطعی ۹۱ مازندرانی دیگر به دلتاکروناسرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از شناسایی و بستری ۱۰ بیمار مبتلا به دلتاکرونا و نیز ترخیص ۱۹ بیمار با بهبودی نسبی در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه خبر داد و گفت: ۸۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های شهرستان بابل بستری و از این تعداد ۱۶ نفر با وضعیت تنفسی حاد تحت مراقبت هخای ویژه تخصصی و تنفسی قرار دارند.

دکتر سیدناصر عمادی با بیان اینکه امروز گزارشی مبنی بر فوت کرونایی در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است افزود: همشهریان بابلی تاکنون ۷۳۶ هزار و ۸۶۴ دُز انواع واکسن کرونا دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار