در نامه رسمی استقلالی‌ها آمده است که آنها آمادگی دارند تا طبق قوانین و مقررات جاری، استادیوم فوتبال تجن کلای شهرستان چالوس را به‌صورت مالک قطعی و یا اجاره ۹۹ ساله در اختیار گرفته تا پس از تکمیل، مورد استفاده این باشگاه جهت انجام اردوهای تمرینی، مسابقات، برگزاری مدرسه فوتبال و ایجاد آکادمی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 27 January 2022

به گزارش تابناک مازندران از پارس فوتبال ، چندی پیش بود که کانال خبری اداره ورزش و جوانان مازندران با انتشار تصویری از حسن رنگرز در کنار مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال از همکاری میان این نهاد و آبی‌پوشان خبر داد. رنگرز در دیدار با مصطفی آجورلو، قول و قرارهای را در ارتباط با احداث کمپ و مرکز استعداد یابی برای باشگاه استقلال و رقیب دیرینه‌اش پرسپولیس را به مدیرعامل آبی‌ها و هواداران این دو تیم داد. حالا باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به اداره ورزش و جوانان مازندران، خواستار اجاره این زمین تمرین به‌مدت ۹۹ سال و یا خرید قطعی آن شده است.

در متن نامه رسمی استقلالی‌ها آمده است که آنها آمادگی دارند تا طبق قوانین و مقررات جاری، استادیوم فوتبال تجن کلای شهرستان چالوس را به‌صورت مالک قطعی و یا اجاره ۹۹ ساله در اختیار گرفته تا پس از تکمیل، مورد استفاده این باشگاه جهت انجام اردوهای تمرینی، مسابقات، برگزاری مدرسه فوتبال و ایجاد آکادمی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار