ناصر علیزاده کشتی گیر فرنگی کار کشورمان که برای دومین سال متوالی قهرمان آسیا شد محترمانه از مسئولان گلایه کرد و به نوعی توقع بیشتری از آنان دارد.
کد خبر: ۱۰۴۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ 14 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، ناصر علیزاده که میهمان برنامه امروز (۲۴ اردیبهشت) دایره طلایی بود، درباره شروع کشتی‌اش اظهار داشت: ۱۲-۱۳ سال پیش کارم را در کشتی شروع کردم. من در چمستان به دنیا آمدم، ولی در آمل کشتی را زیر نظر جعفر عرب‌زاده شروع کردم و بعد از آن در رده جوانان و بزرگسالان کارم زیر نظر عادل بالی‌تبار و بختیارنیا ادامه پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه در هیچ رده سنی پیش از بزرگسالان، ملی‌پوش نشده بود، تصریح کرد: استارت کار من در تیم ملی در رده سنی بزرگسالان بود و در هیچ رده سنی دیده نشده بودم. در لیگ برتر سال ۹۹ که با تیم دانشگاه آزاد به سرمربیگری مجید رمضانی شرکت کردم، سرمربی تیم ملی مرا دید و این  اولین باری بود که در ۸۷ کشتی می‌گرفتم. کشتی‌های خوبی گرفتم و چند قهرمان بزرگ را شکست دادم و محمد بنا به اردو دعوتم کرد. طی این دو سال در اردوها بودم و در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک هم شرکت کردم.

علیزاده که به تازگی مدال طلای آسیا را به دست آورده، در این خصوص تاکید کرد: بعد از آنکه در جام تختی اول شدم، سه مرحله اردو را برای حضور در قهرمانی آسیا پشت سر گذاشتیم. در مغولستان سه دور کشتی گرفتم، کشتی دوم با حریف قزاقستانی سخت بود. با توجه به اینکه سال قبل هم طلای آسیا گرفته بودم، آمادگی ذهنی برای تکرار طلا را داشتم. حریفانم روی کشتی‌ام کار کرده بودند و همین نفرات سال گذشته هم در قهرمانی آسیا حضور داشتند. قبل از مسابقات با محمد بنا روی کشتی‌ام کار کرده و چند تکنیک را به کارم اضافه کردیم. ما علاوه بر تمرین با مدعیان ۸۷ کیلوگرم، با کشتی‌گیران دو وزن بالا و پایین خودمان هم تمرین می‌کنیم؛ هادی ساروی، مهدی بالی و مهدی فلاح در ۹۷ کیلوگرم و پشتام و گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار