فرمانده انتظامی استان مازندان با تاکید بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از اقدامات و عملکردهای پلیس، تصریح کرد: افزایش احساس امنیت در جامعه منجر به انسجام اجتماعي و فراگيري نظم و امنيت در بین مردم خواهد شد
کد خبر: ۱۰۴۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵ 15 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 25/02/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
فراگيري نظم و امنيت با افزایش احساس امنیت در جامعه 
فرمانده انتظامی استان مازندران در مراسم افتتاحیه حسینیه امام خمینی بابل، گفت: افزایش احساس امنیت در جامعه منجر به انسجام اجتماعي و فراگيري نظم و امنيت در بین مردم خواهد شد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در مراسم افتتاح حسینیه امام خمینی (ره) ستاد انتظامی شهرستان بابل که با حضور نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و اعضای شورای شهر آن شهرستان همراه بود، گفت: احساس مسئوليت مردم و اعتماد آنان به پليس باعث شده است که نوع و ميزان مشارکت مردم در پيشگيري از جرم افزايش یابد.
فرمانده انتظامی استان مازندان با تاکید بر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم از اقدامات و عملکردهای پلیس، تصریح کرد: افزایش احساس امنیت در جامعه منجر به انسجام اجتماعي و فراگيري نظم و امنيت در بین مردم خواهد شد.
در ادامه این مراسم سعادتي نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندي و اعلام رضايت از عملکرد انتظامي استان افزود: آرامش و امنيت موجود در جامعه مرهون فداکاري، تلاش، برنامه ريزي و کوشش صادقانه برقرارکنندگان امنيت، از جمله نيروهاي خدوم انتظامي در استان است.
سعادتی تصریح کرد: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي انعکاس دهنده خدمات، حمايتگر و پيگير رفع مشکلات پليس به منظور خدمت رساني هر چه بهتر و موثر اين نيروي خدوم به مردم و همچنين ايجاد بستري بالنده براي دستيابي به آينده اي روشن هستند.
وی خاطرنشان کرد: در اين راستا مجلس شورای اسلامی از هيچ کوششي دريغ نخواهد کرد.
------------------
خبر فوری/ انسداد محور هراز 
رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد محور هراز، از 25 تا 28 اردیبهشت برای اجرای عملیات کارگاهی خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور اجرای عملیات کارگاهی در نحور هراز، محدودیت های ترافیکی در این محور به اجرا در خواهد آمد.
وی تصریح کرد: به همین منظور تردد وسایل نقلیه از ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر روز جاری تا روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه  از این محور ممنوع است .
سرهنگ جهان تاب خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد در این محور را دارند ضمن مدیریت سفر خود می توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و چالوس تردد کنند.
رئیس پلیس راه استان مازندران از رانندگان وسایل نقلیه خواست: ضمن همکاری با ماموران پلیس راه مستقر در محور و عوامل راهداری، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
------------------------
کشف 308 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در مازندران 
باتلاش ماموران کلانتری و پاسگاه های سطح استان از ابتدای سال جاری، 308 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"سید محسن جعفری" در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي، یگان امداد، کلانتری و پاسگاه های سطح استان در راستاي مبارزه با سرقت از ابتدای سال تا کنون با تلاش شبانه روزي و اجراي طرح هاي محله محور، موفق به کشف 308 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی شدند.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران تصریح کرد: در این راستا 147سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند .
سرهنگ جعفری در خاتمه با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در پیشگیری از جرم از شهروندان خواست: از پارک کردن خودرو و موتور در مکان های تاریک و کوچه های خلوت تا جای ممکن خودداری و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های موجود در سطح شهر ها پارک کنند و اصول امنیتی ماننده استفاده از قفل فرمان، دزدگیر و قفل پدال را جهت به حدقل رسیدن امکان سرقت رعایت نمایند.
--------------------------
کشف 33 کیلو گرم حشیش در بابل 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف 33 کیلوگرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در بابل خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علیرضا ثقفی" در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یکی از تهیه و توزیع کننده مواد مخدر با خبر شدند.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، این سوداگر مرگ را که با استفاده از خودرو در شهرستان بابل اقدام به قاچاق موادمخدر می کرد، شناسایی شدند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران تصریح کرد: در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل، خودرو متهم متوقف و در بازرسی از آن33 کیلوگرم حشیش کشف شد.
سرهنگ ثقفی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، از مردم خواست: برای رسیدن به جامعه ای سالم با جوانانی پویا هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
----------------------
توقیف موتور سیکلت هزار سی سی میلیاردی در کلاردشت 
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف یک دستگاه موتورسنگین خارجی 1000 سی سی قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مصطفی اکبرنژاد" در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی برخورد با کالای قاچاق موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی، افزود: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس آگاهی شهرستان، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین "1000 سی سی" فاقد مدارک قانونی را شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت ارزش موتورسیکلت توقیفی را بر اساس نظر کارشناسان 4 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: موتور سنگین قاچاق به پارکینگ انتقال و راکب آن نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ اکبرنژاد در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده اینگونه موارد در کمترین زمان ممکن موضوع را به پلیس 110 اطلاع دهند.
--------------------------
کشف 9 هزار لیتر روغن خوراکی احتکاری در ساری 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 8500 لیتر روغن مایع و 500 کیلوگرم روغن جامد خوراکی احتکار شده در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و احتکار روغن خوراکی توسط شخصی در انباری در شهرستان ساری موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران کلانتری 11 امیر مازندرانی در ادامه با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته، 2900 بطری سه لیتری روغن مایع و 80 حلبروغن جامد خوراکی احتکار شده توقیف و اموال مکشوفه کشف و ضبط گردید.
فرمانده انتظامی ساری ارزش اموال مکشوفه احتکار شده را به زعم نظرکارشناسان،6 میلیارد و 950 میلیون ریال دانست.
سرهنگ حسن زاده خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار داشته و شهروندان در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل و موضوع را اعلام کنند.
--------------------------
کشف 103تن نهاده های دامی قاچاق در جویبار 
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از کشف 103تن نهاده های دامی قاچاق خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"غلامرضا جعفری" در تشریح این خبر گفت:طی اطلاعات واصله از منابع مخبرین و در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر انواع فراورده های دامی در این شهرستان شدند.
وی، تصریح کرد: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا ، 103تن انواع نهاده های دامی که متهم اقدام به احتکار آن کرده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی، کم شدن رونق تولید و رواج بیکاری در جامعه خواهد داشت،تصریح کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ جعفری در خاتمه از مردم خواست: در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.
-----------------------------

کشف انبار روغن احتکاری در نکا 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف بیش از یک تن روغن احتکاری از یک انبار در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری در شهرستان نکا احتکار روغن کرده است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران در ادامه با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی صورت گرفته، 10 هزار 87 کیلوگرم روغن خوراکی جامد و مایع احتکاری به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی توقیف و متهم نیز به مرجع قضائی شهرستان معرفی شد.
فرمانده انتظامی نکا افزود: اموال مکشوفه احتکار شده پس از سیر مراحل قانونی جهت فروش روانه بازار خواهد شد.
سرهنگ عزیزی در پایان از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت هاي غيرقانوني، اقتصادی اقلام اساسی، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
---------------------
سارق حرفه ای در عباس آباد به دام افتاد 
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری سارق حرفه ای با 15 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدجعفر افضلی در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مقابله با سرقت، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سارقی حرفه ای در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش به دام انداختند.
سرهنگ افضلی، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه های متهم 210 متر کابل برق و مخابرات و تجهیزات ساختماني ، 13 دستگاه دوربين مداربسته و 2 خودرو سرقتي کشف کردند.
وی همچنین از کشف 43 اصله الوار قاچاق به وزن 4 و نیم تن در ادامه بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و گفت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 15 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.
افضلی در خاتمه با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: ضمن همکاری با پلیس در برقراری امنیت، هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
-----------------------
دستگیری محتکر اقلام اساسی در بهشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری محتکر اقلام اساسی و کشف 4 تن برنج و روغن خوراکی در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالهای اساسی توسط فردی در شهرستان بهشهر، مووضع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم 3 و نیم تن برنج و 500 لیتر روغن مایع کشف کردند.
فرمانده انتظامی بهشهر ارزش اموال مکشوفه احتکار شده توسط متهم را برابر نظرکارشناسان بالغ بر500 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ عنایتی خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و شهروندان در صورت کسب اطلاع از فعالیت محتکران مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.
--------------------------
محتکر روغن نباتی در تنکابن دستگیر شد 
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف بیش از 6 تن روغن احتکاری از یک محتکر کالا در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در شهرستان تنکابن اقدام به احتکار روغن کرده است، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی و پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم 6 تن و 140 کیلوگرم روغن خوراکی جامد کشف کردند.
فرمانده انتظامی تنکابن افزود: اموال مکشوفه به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبارها و عدم اعلام موجودی توسط متهم، توقیف و برای توزیع در بین مردم به سازمان مربوطه تحویل شد.
سرهنگ دیلمی در پایان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت هاي غيرقانوني، و قاچاق و احتکتر کلاها و اقلام اساسی، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند سلمان مهدوی خبرگزاری تابناک استان مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار