نقش برجسته روابط عمومی در هر مجموعه ای به عنوان آینه ای شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت ها، بر کسی پوشیده نیست، روابط عمومی ها اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و جامعه هستند، توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گروی توزیع عادلانه اطلاعات و روشنگری افکار عمومی است
کد خبر: ۱۰۴۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ 17 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 27/02/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
تبریک فرمانده انتظامی استان مازندران به مناسبت روز روابط عمومی 
سردار "مرتضی میرزایی" فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی فرارسیدن روزارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در متن پیام سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران آمده است؛
"روابط عمومی آیینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف است" مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
نقش برجسته روابط عمومی در هر مجموعه ای به عنوان آینه ای شفاف در دریافت و انعکاس واقعیت ها، بر کسی پوشیده نیست، روابط عمومی ها اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و جامعه هستند، توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گروی توزیع عادلانه اطلاعات و روشنگری افکار عمومی است.
روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند تلاش نموده و جایگاه آن را در جامعه آرمان خواه و اسلامی تثبیت نماییم و بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون اطلاع رسانی و ارتباطات در دنیا است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دو چندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان ها، ادارات و شرکت ها و دوامشان در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آن ها وابسته است.
سازمان های پیشرو، روابط عمومی را به عنوان اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی قلمداد می کنند و با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز مسیر شفافیت و اطلاع رسانی را برای ایشان هموارتر می سازند.
بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.
اینجانب روز ملی روابط عمومی و ارتباطات را به همه کارکنان حوزه روابط عمومی به ویژه اداره اطلاع رسانی و ارتباطات پرتلاش پلیس استان مازندران تبریک نموده و توفیق روزافزون همه این عزیزان را در جهت تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی، تدابیر مقام معظم رهبری از درگاه باری تعالی مسئلت می نمایم.
سرتیپ دوم پاسدار "مرتضی میرزایی"
فرمانده انتظامی استان مازندران
------------------------
کشف 10 تن نهاده های دامی قاچاق 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 10 تن نهاده های دامی قاچاق خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"محمد محمدپور" در تشریح این خبر گفت:طی اطلاعات واصله از منابع مخبرین و در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک محتکر انواع فراورده های دامی در این شهرستان شدند.
وی، افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا،10 تن نهاده دامی از نوع ذرت که متهم اقدام به احتکار آن کرده بود، کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کشفیات را یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ محمدپور در خاتمه از مردم خواست: در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.
-----------------------
دستگیری سارق حرفه ای با 15 فقره سرقت در آمل 
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری سارق حرفه ای با 15 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و سرقت کابل در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس تخصصیقرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، یک سارق حرفه ای را در این زمینه را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت اماکن خصوصی و سرقت کابل در این شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ داداش تبار به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، درصورت مشاهده هرگونه مواردمشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.
------------------------
دستگری 2سارق و کشف خودرو سرقتی در نکا 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف یکدستگاه خودرو پراید سرقتی و دستگیری سارقان در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نکا، برابر خبر واصله مبنی برتردد خودوی سرقتی در حوزه استحفاظي با تشکیل سه اکیپ فعال  در سطح شهر و با پایش دوربین مدار بسته ، خودروی سرقتی را شناسایی و متوقف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: با استعلام به عمل آمده توسط عوامل پلیس آگاهی، مشخص شد خودرو سابقه سرقت از شهرستان نکا را دارد و2سارق خودرو دستگیر و در بازجویی های بعمل آمده به سرقت خودرو اعتراف و قصد اوراق کردن و سپس فروش قطعات خودرو را داشتند.
سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه، سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده با اخذ دستور از مراجع قضائی در حال بازجویی برای سایر سرقتهای خودرو و داخل خودرو هستند، از شهروندان خواست ضمن مجهز کردن وسائط نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .
----------------------
دستگیری سارقان موتورسیکلت در بهشهر 
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 8 نفر از سارقان موتورسیکلت و کشف 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی" در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در حوزه استحفاظی شهرستان بهشهر ، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه، ماموران کلانتری بهشهر، رستم کلا و پاسگاه امیرآباد موفق به شناسایی 8 نفر از سارقان موتورسیکلت در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در تحقيقات و بازجویی به عمل آمده تاکنون به سرقت 8  دستگاه موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ عنایتی گنجی در پایان با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های دوربین مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند .
---------------------
کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق و توقیف به یک خودروی نیسان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی هولار در مسیر حوزه استحفاظي به یک خودرو نیسان حامل چوب مشکوک شدند.
وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 3 تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود ،کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.
سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند سلمان مهدوی خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران.  

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار