آئین استقبال از برنده مدال نقره المپیاد بافت فرش دستبافت ایران در بابلسر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ 18 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، آئین استقبال از خانم زینب الطافی برنده مدال نقره مسابقات بافت فرش دستبافت و ساناز عباس زاده، فاطمه رحمان پور و بیتا سلطان‌زاده شامگاه سه شنبه با حضور فرمانده سپاه بابلسر، رئیس آموزش و پرورش بابلسر، معاون فرماندار، عضو شورای اسلامی شهر بابلسر و جمعی از مسئولان، فرهنگیان، دوستان، بستگان و آشنایان در میدان بسیج بابلسر برگزار شد.

رضا شفیع‌زاده سماکوش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: خانم زینب الطافی دانش آموز هنرستان دخترانه طلیعه انقلاب بابلسر در بخش مهارت بافت در المپیاد کشوری بافت فرش دستبافت ایران موفق به کسب رتبه دوم شد و مدال نقره گرفت.

وی افزود: در این المپیاد همچنین در بخش مهارت طراحی، خانم بیتا سلطان‌زاده، در بخش مهارت بافت، خانم فاطمه رحمان پور و در بخش مهارت رنگرزی نیز ساناز عباس زاده از بابلسر حضور داشتند و علاوه بر کسب تجربه و مهارت توانستند امتیازات بالایی را کسب کنند.

 مدیر آموزش و پرورش بابلسر ادامه داد: المپیاد فرش دستباف ایران هر ساله با هدف ایجاد انگیزه و رقابت به منظور کسب مهارت‌های علمی و عملی هنرجویان ، ارزیابی توان علمی در دو سطح تئوری و عملی برای هنرجویان، آشنایی بیشتر جامعه با صنعت فرش دستباف و رشته های مختلف مرتبط با آن و فراهم نمودن زمینه اشتغال با رویکرد مشاغل خانگی برای دختران در راستای توسعه پایدار برگزار می‌شود.

شفیع‌زاده سماکوش خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و مدیران، معاونین، کارشناسان و معلمان و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر اقدامات خوبی در راستای افزایش مهارت‌آموزی در مدارس به ویژه مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش شهرستان صورت گرفته و براساس نیازسنجی های صورت گرفته و نیاز روز جامعه نسبت به مهارت آموزی دانش آموزان اقدام می‌شود و این موضوع به طور قطع در ادامه تاثیرات خوبی به همراه خواهد داشت.

وی افزود: کسب این افتخار بعد از سیزده سال در استان مازندران آن‌هم در شهرستان بابلسر، نویدبخش اتفاقات خوبی در ادامه خواهد بود و در این مسیر از همه توان برای ارتقای جایگاه علمی شهرستان استفاده خواهد شد.

گزارش از هومن رمضانیان

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار