دستگیری شرور مسلح در رامسر
این مقام نظامی به شهروندان توصیه کرد: مغازه و امکان خصوصی خود را به دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کرده و موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۴۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹ 19 May 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 29/02/1401 درخبرگزاری برترکشورتقدیم حضورتان می گردد .


دستگیری شرور مسلح در شهرستان "رامسر" 
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری شرور سابقه دار و مسلح در عملیات ضربتی پلیسی خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"سید جلیل نبوی" با اعلام این خبر، گفت: ماموران کلانتری 12 این فرماندهی با اقدامات گسترده اطلاعاتی متهم به شرارت و درگیری را شناسایی کردند.
وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم به شرارت را شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد را در عملیاتی پلیسی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، اظهار کرد: متهم که داراي چندين فقره سابقه نزاع، درگيري، شرارت و سرقت است در بازرسی از مخفيگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کشف کردند.
سرهنگ نبوی، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

--------------------------------------

سارق اماکن خصوصی در میاندورود به دام افتاد 
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصی با 7 فقره سرقت، خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مجید باقری" در تشریح این خبر بیان داشت: در پي چندين فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرارگرفت.
وي افزود: ماموران با کارهای اطلاعاتی و بررسی صحنه های سرقت، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 7 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ باقری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: مغازه و امکان خصوصی خود را به دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کرده و موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------

دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره در نکا 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره و کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی، افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی به 2 سارق سابقه دار در این رابطه مشکوک شده و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی ها تاکنون به 6فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را به پليس110 اطلاع دهند .

--------------------------------------

دستگیری سارق کابل های برق در فریدونکنار 
فرمانده انتظامي فریدونکنار از شناسايي و دستگيري 2 سارق کابل برق با 16 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن هاشم پور"در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع سرقت کابل و سیم های برق در شهرستان فریدونکنار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس اگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی 2 سارق سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 16فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ هاشم پور از کشف500 متر سیم از مخفیگاه متهمان خبر داد و در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند

خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار