سعید صادقی در بازی امشب گل‌گهر به دنبال گلسازی برای تیمش بود، سرانجام در دقیقه 20 موفق شد و روی ارسال زیبای او بود که کی‌روش استنلی گل دوم گل‌گهر را به ثمر رساند تا رسماً یک پاس‌گل به نام ستاره گل‌گهر در مسابقه امشب ثبت شود و او هم‌چنین موفق در تاثیرگذاری روی گل دیگر تیمش بود.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴ 19 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، سعید صادقی ستاره مازندرانی و ساروی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان نقش پررنگی در موفقیت‌های این فصل تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان داشته، امشب در مصاف تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان ستاره زمین مسابقه بود و روی هر دو گل شاگردان امیر قلعه‌نویی نقش‌آفرینی داشت.

بر اساس این گزارش، گل اول گل‌گهر توسط مرتضی تبریزی روی ارسال بلند سعید صادقی به ثمر رسید که بعد از ارسال صادقی، گلر نفتی‌ها ناکام در دفع توپ بود و اشتباه فاحشی را انجام داد و این اشتباه از سوی او باعث شد تا تبریزی دروازه نفت را باز کند.

سعید صادقی که به دنبال گلسازی برای تیمش بود، سرانجام در دقیقه 20 موفق شد و روی ارسال زیبای او بود که کی‌روش استنلی گل دوم گل‌گهر را به ثمر رساند تا رسماً یک پاس‌گل به نام ستاره گل‌گهر در مسابقه امشب ثبت شود و او هم‌چنین موفق در تاثیرگذاری روی گل دیگر تیمش بود.


صادقی با پاس گلی که امشب به ثبت رساند، شمار پاس‌گل‌های خود را در فصل جاری لیگ برتر به عدد 12 رساند؛ در ادوار برگزاری لیگ برتر فوتبال ایران، هیچگاه بازیکنی نتوانسته در لیگ 16 تیمی بیشتر از 12 پاس‌گل بدهد و جواد کاظمیان در لیگ چهارم، ایوان پتروویچ در لیگ ششم و ایمان مبعلی در لیگ چهاردهم توانسته بودند با 12 پاس‌گل فصل را به پایان برسانند.

ستاره ساروی گل‌گهر با درخشش امشب خود توانست به رکورد کاظمیان، پتروویچ و مبعلی برسد و حالا در یک‌قدمی یک رکوردشکنی تاریخی دیگر قرار دارد.

حدنصاب رکورد پاس‌گل در یک فصل فوتبال ایران 13 پاس‌گل بوده که در زمان برگزاری لیگ برتر به صورت هجده تیمی به ثبت رسیده است؛ احسان حاج‌صفی در لیگ نهم و محمدرضا خلعتبری در لیگ دوازدهم توانسته بودند با 13 پاس‌گل برترین پاسور فصل شوند که حالا ستاره گل‌گهر 2 هفته فرصت دارد این رکورد را هم بشکند و آماری تاریخی را از خود به جای بگذارد.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار