در این مقاله از بلاگ خودرو ۴۵ قصد داریم، به طور اختصاصی خرید خودرو در آمل را به شما خوانندگان عزیز معرفی کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ 20 June 2022

راهنمای جامع خرید خودرو کارکرده در آمل

بسیاری از متخصصان صنعت خودرو بر این باورند که مالکیت و استفاده از خودرو شخصی برای هر خانواده، امری اجتناب ناپذیر و الزامی است. زیرا موجب صرفه جویی در وقت و تسریع فرآیندها و فعالیت های اجتماعی می ‌شود. حال اگر سرمایه لازم برای خرید خودرو نو در اختیار نداشته باشید، بهترین راه حل، خرید خودرو کارکرده است.

ابتدا لازم است درباره پلتفرم بزرگ خودرو ۴۵ و امکانات آن به طور مختصر توضیح دهیم، تا دوستداران خودروهای کارکرده با خدمات منحصر به فرد خرید و فروش آنلاین خودرو آشنا شوند.

خودرو 45 چیست؟

خودرو 45، به جامع ترین پلتفرم آنلاین خرید و فروش خودرو دست دوم در سطح کشور است. اما این پلتفرم فقط یک سایت ساده با زیربنای سالم و منحصر به فرد نیست، بلکه در سراسر کشور دارای نمایندگی و شعب خدمات رسانی نیز هست. بنای کار خودرو 45 از ابتدای مسیر تا اینجا، شفافیت، امنیت و تسریع خدمات مربوط به خرید ماشین کارکرده در آمل و سایر شهرستان هاست است.

برای حصول اطمینان شما عزیزان، راهنمای خرید خودرو کارکرده در خودرو 45 را در زیر آماده کرده ایم تا سهولت استفاده از خدمات این سایت را تجربه کنید.

خرید خودرو از خودرو 45 چگونه است؟

قدم اول

تمام معاملات موجود در خودرو 45 از نقطه (درخواست مشتری) آغاز می‌شود. به این معنا که ابتدا فروشنده فرم اطلاعات خودرو کارکرده را تکمیل و برای کارشناسان خودرو45 ارسال می‌کند. سپس از سوی شرکت خودرو45 برای انجام خدمات کارشناسی تخصصی و حضوری با وی تماس گرفته و هماهنگی‌های لازم جهت فرآیند کارشناسی خودرو انجام می‌شود.

قدم دوم

فروشنده به نزدیک ترین شعبه از شعب خودرو 45 مراجعه می‌کند و خودرو کارکرده او به صورت کاملاً رایگان و تنها در 45 دقیقه، کارشناسی می‌شود. سپس قیمت کارشناسی شده به پیوست برگه سلامت خودرو به فروشنده اعلام می‌گردد.

قدم سوم

در نهایت اگر قیمت اعلام شده، به توافق طرفین رسید، فرآیند نقل و انتقال سند خودرو و پرداخت وجه به صورت قطعی انجام خواهد شد.

معنای معاملات امن در خودرو45 چیست

بسیاری از مالکان خودروهای کارکرده، اغلب چندین مرتبه به مراکز معاینه فنی خودرو مراجعه می‌کنند و هر بار تنها به یک دلیل از انجام معامله منصرف می‌شوند. «پیچیده بودن فرآیند کارشناسی خودرو و هزینه های سربار رفت و آمد» مهمترین عامل تاثیرگذار در انصراف از معاملات است.

اما خودرو 45 به صورت استثنائی و هوشمندانه از این ساز و کار پیروی نمی‌کند. بلکه مالکان تنها با یک بار مراجعه به یکی از شعب خودرو ۴۵، فروش فوری خودرو کارکرده را تجربه خواهند کرد. راز موفقیت این شرکت، معاملات فوری، ایمن و آسان است.

آدرس شعبه آمل خودرو 45 چیست

با توجه به توضیحات فوق و موضوع اصلی این مقاله (خرید خودرو کارکرده در آمل) به معرفی شعبه آمل خودرو45 و خرید ماشین در آمل خواهیم پرداخت.

در راستای حمایت از اشتغال زایی و دسترسی آسان و عمومی به خدمات خرید خودرو کارکرده، شرکت خودرو 45 جدیدترین شعبه خود را در شهر آمل افتتاح کرده است. شعبه آمل، نهمین شعبه از تعداد کل شعبات خودرو 45 در سراسر کشور است که رسالت آن، فروش فوری خودرو کارکرده  و خرید ماشین در آمل است.

این شعبه در (خیابان هراز «امام خمینی»، بعد از آفتاب ۹۴ ، سی متر جلوتر از دور برگردان) واقع شده است. با مراجعه به سایت خودرو45، قسمت شعبات، شهر آمل را انتخاب کنید تا به صورت آنلاین، مختصات جغرافیایی شعبه تا محل زندگی شما، مسیریابی شود.

راهنمای جامع خرید خودرو کارکرده در آمل

خرید خودرو در آمل  چگونه است

زمانی که از منوهای اصلی و بالای سایت خودرو 45، منو خرید خودرو را انتخاب می‌کنید، در سمت راست صفحه اسامی شهرها و در مرکز صفحه انواع آگهی های فروش خودرو را مشاهده خواهید کرد. برای اینکه تنها آگهی هایی با موضوع خرید خودرو در آمل را مشاهده و مرور کنید، کافی است در قسمت اسامی شهرها، شهر آمل را فیلتر کنید.

از دیگر ویژگی های فیلترینگ خرید ماشین کارکرده می‌توان به (برند خودروها، ویژگی های خودرو، ارزش مالی، سال تولید و بودجه در اختیار خریداران) اشاره کرد. بنابراین با انتخاب فیلترهای مورد نظر خود، بهترین آگهی های خرید ماشین در آمل را مشاهده و انتخاب فرمائید.

هنگام مطالعه آگهی های مورد نظر با ویژگی‌های خودروهای کارکرده و امتیاز سلامت آنها آشنا خواهید شد. چنانچه مشخصات فنی و  امتیاز سلامت ماشین کارکرده مورد مطالعه با بودجه شما سازگاری دارد، کافی است روی دکمه درخواست خرید کلیک کرده و مراحل سریع و امن خرید آنلاین خودرو کارکرده را تجربه کنید.

راهنمای جامع خرید خودرو کارکرده در آمل

سخن پایانی

امروزه برای خرید و فروش خودرو کارکرده دیگر نیازی به بازارهای پرازدحام و کسل کننده خودروهای کارکرده نیست. کافی است با مراجعه به سایت خودرو 45 و انتخاب شهر مورد نظر، از تمام مزایا و امکانات خرید خوردو کارکرده لذت ببرید. سادگی، سهولت و فروش فوری خودرو کارکرده از ویژگی های منحصر به فرد خودرو 45 است. امیدواریم با مطالعه این مقاله از پیچیدگی فرآیندهای قدیمی دور شده و به سوی خدمات آنلاین روی آورید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار