در یک مهمانی خانوادگی بهمن که یکی از بستگانم است از من پرسید که طلاها را درکجا نگهداری می‌کنی و من گفتم داخل فریزر، ‌یخچال و کمد. خبر نداشتم که بهمن در همان مهمانی نقشه دستبرد به خانه‌ام و سرقت طلاهایم را کشیده است
کد خبر: ۱۰۵۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ 20 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، همشهری نوشت:

زن تاجر که تصمیم گرفته بود صندوق اماناتش را خالی و اموالش را در خانه نگهداری کند، قربانی دزدان شد

بعد از ماجرای دستبرد به صندوق امانات شعبه دانشگاه بانک ملی، زنی جوان که صندوقی در یکی از بانک‌های پایتخت اجاره کرده بود تصمیم گرفت اموالش را از صندوق بردارد و در خانه خود مخفی کند اما گمان نمی‌کرد که دزدان آشنا به خانه‌اش دستبرد بزنند.
 زن جوان: بعد از خبر دستبرد به صندوق امانات بانکی وحشت به جانم افتاده بود. مدام نگران این بودم که مبادا سرمایه‌ام از دستم برود . حدود ۸میلیارد تومان ارزش طلا، جواهرات، دلار، درهم و سکه‌هایم بود.
 بخشی از طلا و جواهراتم را داخل فریزر و کنار گوشت‌های یخ‌زده جاسازی کردم و بخش دیگر را داخل بالش‌ها قرار دادم و در کمد گذاشتم. آخر هفته به سفر رفتم و پس از بازگشت دیدم که دزدان به خانه‌ام دستبرد زده و تمام طلاهایم را سرقت کرده بودند.
 در یک مهمانی خانوادگی بهمن که یکی از بستگانم است از من پرسید که طلاها را درکجا نگهداری می‌کنی و من گفتم داخل فریزر، ‌یخچال و کمد. خبر نداشتم که بهمن در همان مهمانی نقشه دستبرد به خانه‌ام و سرقت طلاهایم را کشیده است. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار