دوستی ۲۰ ساله علی دایی با استاندار مازندران
حضور ارزشمند علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان در استان مازندران را به عنوان یک فرصت مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای توسعه ورزش بین‌المللی می بینم تا در مسیر تعالی مازندران قوی مفتخر به تقدیم ده هزار و چهارصد شهید قهرمان است ، قرار دهیم
کد خبر: ۱۰۵۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ 20 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان با حضور در ساختمان استانداری مازندران در ساری با سیدمحمود حسینی‌پور استاندار این استان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

ماجرای حضور علی دایی در استانداری مازندران چه بود؟

 بر اساس این گزارش، حضور علی دایی در استانداری مازندران فقط دیدار دوستانه با حسینی‌پور بوده و در ارتباط با موضوعات کاری نبوده است. 

ظاهرا از زمانی که حسینی‌پور در تهران مشغول به خدمت بوده با علی دایی رفاقت داشته و این دیدار نیز صرفا دیدار دو دوست صمیمی که از قبل با هم در ارتباط بوده‌اند، در استانداری مازندران انجام شده است.

گفته می‌شود ارتباط دوستی حسینی‌پور و علی دایی سابقه بیش از ۲۰ ساله دارد.

 

 

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، حسینی پور پس از این دیدار در یاداداشتی درباره این دیدار منتشر کرد ، نوشت که با اسطوره فوتبال ایران در باره مسایل ورزشی مازندران از جمله توریسم گردشگری و ضرورت تبدیل مازندران به قطب گردشگری ورزشی بین المللی صحبت کرد.

استاندار مازندران همچنین نوشت که با علی دایی در باره تیم فوتبال نساجی هم صحبت کرد و به پرسش های مرد اول فوتبال آسیا در باره ورزشگاه شهید وطنی پاسخ گفت.

متن کامل یادداشت حسینی پور به شرح زیر است :

شاید علی دایی را بتوان در زمره معدود اسطوره های ورزشی قلمداد کرد که با وسواس و دقت نظر خاصی از شهرتش استفاده می‌کند و هیچگاه شهرتش را با سودا گری نیامیخته است . او که سال‌ها در سطح اول فوتبال آسیا و جهان درخشید و به یکی از اسطوره های ملی ارزشمند کشور تبدیل شده است امروز به دور از هیاهو و پروپاگاندای رایج هم دست در کار خیر دارد و هم با استفاده از ظرفیت های شخصی و ارتباطات سازنده‌اش ،در 

امور اجتماعی و اقتصادی فعال است .
در این نشست دوستانه از همه جا گفت و گو کردیم بویژه از تیم با افتخار و قهرمان نساجی و ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پرس و جوکرد که مفصل به ایشان توضیح دادم.
از فرصت‌های منحصر به فرد و خدادادی مازندران گفت و بستری که برای توریسم ورزشی و ایجاد درآمد  برای مردم مازندران و اینکه احداث دوکمپ ورزشی مدرن می تواند مازندران را به قطب گردشگری ورزشی بین المللی و ایجاد رشد اقتصادی پایدار تبدیل نماید.
حضور ارزشمند اسطوره فوتبال ایران و جهان در استان مازندران را به عنوان یک فرصت مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای توسعه ورزش بین‌المللی می بینم تا در مسیر تعالی مازندران قوی مفتخر به تقدیم ده هزار و چهارصد شهید قهرمان است ، قرار دهیم .
انشاالله سید محمود حسینی پور استاندار مازندران

علی دایی از معدود چهره های شاخص ورزشی غیربومی است که از ورزش مازندران بویژه فوتبال آن اطلاعات خوبی دارد و شخصا تعداد زیادی از بازیکنان صاحب شهرت مازندرانی را که در فوتبال کشور حضور دارند از مازندران شناسایی و به تیم های مختلف معرفی کرد.

دایی که شخصیتی محبوب بین مازندرانی هاست ، تنها در زمانی که سرمربی پرسپولیس بود چند بازیکن از تیم نساجی را برای بازی در تیم قرمز پوشان تهران به خدمت گرفت که از جمله آن می توان از محمد عباس زاده ،  علی علیپور ،  امید عالیشاه ، مهرداد کفشگری و رامین رضاییان  نام برد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۱
علی دایی اسطور بزرگ فوتبال جهان به دیار ما خوش امدی. خیلی بزرگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار