در چهارمین و آخرین دیدار امروز که در سالن ۱۲ هزار نفری «آرنا آرمت» شهر صوفیه برگزار شد، دو تیم ملی والیبال ایران و بلغارستان به مصاف یکدیگر رفتند و بلغارها سه بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند
کد خبر: ۱۰۵۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲ 21 June 2022

تیم ملی والیبال بلغارستان میزبان هفته دوم لیگ ملت‌ها در نخستین مسابقه خود با استفاده از امتیاز میزبانی و همراهی تماشاگران، موفق به شکست ایران شد.

به گزارش ایرنا، نخستین روز هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان امروز (سه‌شنبه ۳۱ خرداد) با چهار دیدار در دو شهر کوئزون و صوفیه بلغارستان پیگیری شد.

در چهارمین و آخرین دیدار امروز که در سالن ۱۲ هزار نفری «آرنا آرمت» شهر صوفیه برگزار شد، دو تیم ملی والیبال ایران و بلغارستان به مصاف یکدیگر رفتند و بلغارها سه بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند که تشویق تماشاگران بلغاری نقش مهمی در برد این تیم داشت به گونه‌ای که داوران مسابقه نیز در چند امتیاز تحت تاثیر حضور آنان قرار گرفتند و با اعتراض تیم ایران داور اول مجبور به گرفتن ویدئوچک شد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در ابتدای این مسابقه از ترکیب امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، امیرحسین توخته، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور استفاده کرد.  

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار