سازمان نظام مهندسی که یک تشکل کاملا خصوصی و مستتقل می‌باشد بعد از ۲۰ سال فعالیت توانسته انتظارات وزارت جهاد کشاورزی را برآورده سازد
کد خبر: ۱۰۵۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ 23 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران به سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در سوم تیرماه اشاره کرد و گفت: ۱۶ هزار تحصیل کرده بخش کشاورزی در مسیر اقتصادی کردن کشاورزی در مازندران در حال فعالیت می‌باشند.

حجت الله علی محمدی افزود: این سازمان با رویکرد نظام‌مند کردن تولیدات کشاورزی و همچنین با ساماندهی و سازماندهی مهندسان کشاورزی با مصوبه مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

او گفت: با اعتمماد سازی این سازمان با خدمات قانون نظام بهره وری قانون نظام جامع دامداری و قانون دستور العمل نظام گلخانه در حال فعالیت در حوزه کشاورزی می‌باشد.

علی محمدی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی که یک تشکل کاملا خصوصی و مستتقل می‌باشد بعد از ۲۰ سال فعالیت توانسته انتظارات وزارت جهاد کشاورزی را برآورده سازد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران رسیدن به اشتغال پایدار، افزایش ظرفیت تولید در واحد سطح، ارتقای دانش روز کشاورزان و ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه کشاورزی را از جمله اهداف بزرگ این سازمان دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار