از ابتدای خرداد ماه امسال تاکنون ۱۵۵ نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند که از این تعداد ۱۲۰ نفر آقا و ۳۵ نفر خانم هستند
کد خبر: ۱۰۵۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ 23 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران امروز در ارتباط با آخرین وضعیت غرقی و فعالیت‌های ناجیان غریق در طرح‌های دریای مازندران، اظهار کرد:  با تلاش ناجیان غریق از ابتدای خرداد ماه امسال تاکنون ۱۵۵ نفر از غرق شدن در دریای مازندران نجات یافتند که از این تعداد ۱۲۰ نفر آقا و ۳۵ نفر خانم هستند.

وی با اشاره به حضور ناجیان غریق در مناطق حادثه‌خیز باتوجه به آزادسازی سواحل، افزود: موضوع نگران‌کننده اینکه مردم برای حضور در سواحل به دنبال مکان‌های دنج و خلوت هستند و همین موضوع زمینه بروز مشکلات را فراهم می‌کند.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با تاکید بر اینکه شنا در شب و در مناطق سنگ‌چین و همچنین دریای طوفانی ممنوع است، تصریح کرد: ولی برخی مردم به توصیه‌ها و هشدارهای ناجیان غریق توجهی نمی‌کنند.

کریمیان با اشاره به غرق شدن ۱۳ تن در دریای مازندران، تصریح کرد: از این بین غرق شدن ۴ تن جز موارد مشکوک بوده و همچنین یک مورد تصادم دریایی بوده است. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار