از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل آخرین وضعیت بیماران کرونایی در مازندران اعلام شد
کد خبر: ۱۰۵۲۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳ 24 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، در شبانه روز گذشته ۹ بیمار تازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۱۰ بیمار کرونایی مرخص شدند.


مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران به ۴۵ نفر رسید که از این تعداد ۱۷ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.


در این مدت موردی ازفوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت نرسید.


دانشگاه علوم پزشکی مازندران: کرونا همچنان هست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۰ نفر ترخیص شدند.
دکتر فرهاد غلامی با اشاره به ثبت روزی بدون فوتی کرونایی، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۳۷ نفر اعلام کردو افزود: از این شمار ۱۴ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و بهداشت دست اعلام کردند؛ پاندمی کرونا به پایان نرسید ومراقب باشیم تا وضعیت موجود عادی نگاری نشود.


دانشگاه علوم پزشکی بابل: تداوم روز‌های بدون مرگ کرونایی


رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته پذیرش بیمار مبتلا به کرونای جدیدی در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه ثبت نشده گفت: اکنون ۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.


دکتر سید علی مظفر پور خوشرودی با بیان اینکه شبانه روز گذشته بدون ترخیص بیمار کرونایی سپری شد افزود: ۳ بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های بابل بستری است.


او گفت: موردی از فوت بر اثر ابتلا به کووید۱۹ نیز امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشده است 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار