من از زمانی که صادقی ۲۰ ساله ودر تیم خونه به خونه بابل بود او را می‌شناختم. این بازیکن همان زمان هم خیلی خوب بود اما تازه در ۲۸ سالگی خیلی‌ها صادقی را شناختند و فوتبالش بیشتر دیده شد
کد خبر: ۱۰۵۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ 24 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، خبر ورزشی نوشت: حتما برایتان جالب است که بدانید نظر علی کریمی در مورد سعید صادقی ستاره فصل نقل و انتقالات که قرار است پرسپولیسی شود، چیست.

علی کریمی معمولا از بازیکنی تعریف نمی‌کند. او خودش با توپ جادو می‌کرد و طبیعی است که هر بازیکنی آن هم بازیکنان فعلی را نپسندد. اما در مورد سعید صادقی حرفهای جالبی می‌زند: «من از زمانی که صادقی ۲۰ ساله ودر تیم خونه به خونه بابل بود او را می‌شناختم. این بازیکن همان زمان هم خیلی خوب بود اما تازه در ۲۸ سالگی خیلی‌ها صادقی را شناختند و فوتبالش بیشتر دیده شد. متاسفانه در ایران اینگونه است و خیلی‌ها دیر کشف می‌شوندکه صادقی هم یکی از آنهاست.»

با تعریف و تمجیدهای کریمی مسلما سطح توقعات از صادقی بالاتر می‌رود به خصوص حالا که قصد حضور در پرسپولیس را هم دارد.همه می‌خواهند ببینند بازیکنی که علی کریمی از او تعریف می‌کند چطور فوتبال بازی می‌کند و آیا می‌تواند درخشش زمان گل گهر را تکرار کند یا نه؟

پرسپولیس در صورت جذب رسمی‌صادقی بازی نقل و انتقالات را برنده می‌شود و باید گفت به همان میزان سطح توقعات هم از یحیی گل محمدی بالاتر می‌رود. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار