از محل خط اعتباری شماره 10، 30 پرونده برای دریافت 40 میلیارد و 475 میلیون ریال تسهیلات به بانک معرفی شدند که به 10 نفر از متقاضیان 4 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد
کد خبر: ۱۰۵۲۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ 25 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار از پرداخت 4 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون به متقاضیان بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

بر اساس این گزارش، غلامرضا سعیدی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون 4 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان بخش کشاورزی شهرستان جویبار پرداخت شد.

 

وی ادامه داد: از محل خط اعتباری شماره 10، 30 پرونده برای دریافت 40 میلیارد و 475 میلیون ریال تسهیلات به بانک معرفی شدند که به 10 نفر از متقاضیان 4 میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

 

به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار این تسهیلات در بخش های باغبانی، زراعت، دام و طیور، شیلات و آبزیان و.... با شرایط واگذاری پنج ساله و کارمزد 15 درصد پرداخت شد.

 

وی با بیان اینکه با پرداخت این تسهیلات 6 دستگاه تیلر، 1 دستگاه نشاکار 6 ردیفه و 3 دستگاه انواع دنباله بند به ناوگان ماشین آلات کشاورزی این شهرستان افزوده شد، گفت: کشاورزان با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برای دریافت تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی اقدام کنند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار