ماموران در بازرسي از خودروی متهم مقدار 2 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه اي در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند و متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا انتقال شد
کد خبر: ۱۰۵۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۷ 29 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 7/04/1401 تقدیم حضورتان می گردد .


آزادسازی 7 هزار متر مربع از اراضی ملی در سوادکوه 
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از آزادسازی 7 هزار متر مربع از اراضی ملی در بخش پل سفید آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله اکبری" در تشريح اين خبر گفت: برابر احکام صادره از مراجع قضائي مبني بر ساخت و ساز غيرمجاز در اراضی منابع ملی بخش پل سفید، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری ماموران منابع طبیعی شهرستان سوادکوه، 7 هزار متر مربع از اراضی ملی كه به صورت غيرمجاز حصاربندی شده بود را آزادسازی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با تأکید بر اقدامات پیشگیرانه در این خصوص اظهار داشت: با آموزش شهروندان درخصوص تبعات و آثار منفی و پیشگیری از محصور نمودن غیرمجاز و جلب مشارکت شهروندان، می توان توفیفات بیشتری به دست آورد.

-----------------------------

دستگیری سوداگر مرگ در"میاندورود" 
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از کشف 2 کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مجید باقری" با اعلام اين خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک توزیع کننده موادمخدر در این شهرستان و شهرستان های همجوار، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي موفق به شناسایی متهم شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی در عملیاتی ضربتی متهم را در حین انتقال مواد مخدر در محور ورودی این شهرستان با یک دستگاه خودروی سواری دستگیر کردند.
سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسي از خودروی متهم مقدار 2 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه اي در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند و متهم پس از تشکیل پرونده به دادسرا انتقال شد.

-----------------------------

دستگیری سارق خودرو در حین سرقت در ساری 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيری سارق خودرو با 5 فقره سرقت دراین شهرستان ، خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" در بیان این خبرگفت: ماموران بخش انتظامی فرح آباد این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی فردی را که در حال سرقت خودرو یکی از شهروندان بود را شناسایی کردند.
وی افزود: سارق به محض مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که بلافاصله با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصريح کرد: متهم که از سارقان سابقه دار می باشد در بازجویی های تخصصی به 5 فقره سرقت قطعات خودرو در یک ماهه گذشته اعتراف کرد.
سرهنگ حسن زاده ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آنان خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

-----------------------------

اخلالگر نظم و امنیت عمومی در بابل زمینگیر شد 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد . 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدزمان شالیکار، در تشریح این خبر، اظهار داشت: به دنبال وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد که باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان بابل ادامه داد: در همین راستا، ماموران کلانتری 12 با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و در عملیاتی مقتدرانه وی را دستگیر کردند.
وی، افزود: متهم که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در آخر با بیان این که حفظ امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: هر کس به هر بهانه و هر وسیله بخواهد امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کند مطمئاً برخورد پلیس با این افراد بدون اغماض ، سخت، تلخ، قاطعانه و عبرت آموز خواهد بود.

-----------------------------

عاملان تیراندازی در نوشهر دستگیر شدند 
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عاملان تیراندازی در مقابل منزل یکی از شهروندان نوشهری خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اکبر درویشی" اظهار داشت: به دنبال یک فقره تیراندازی در یکی از محلات شهرستان نوشهر و گزارش موضوع به پلیس، شناسایی عامل اصلی و دستگیری 2 متهم پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی پلیس امنیت و عمومی این فرماندهی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شدند و در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از شهرستان های همجوار نسبت به دستگیری آنان اقدام کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل و خودروی متهمان، دو قبضه سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده علت تیراندازی خود در مقابل درب منزل یکی از شهروندان را اختلافات خانوادگی با وی عنوان کردند.
سرهنگ درویشی با بیان اینکه متهم به همراه پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد، تاکید کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد، گروهی هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند.خبرنگارتابناک مازندران سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار