رای صادر شده تغییر کاربری غیرمجاز به نفع بخش کشاورزی این شهرستان 9 مورد به مساحت سه هزار و 610 مترمربع بود
کد خبر: ۱۰۵۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 29 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل از قلع و قمع 55 مورد تغییرکاربری غیر مجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.
بر اساس این گزارش، محسن علی گل زاده اظهار کرد: در راستای اجرای ماده سه و تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، خرداد ماه امسال 55 تغییرکاربری غیر مجاز به مساحت یک هزار و 235 مترمربع در زمین های کشاورزی شهرستان بابل قلع و قمع شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری و تفکیک اراضی کشاورزی، ساخت و ساز و دیوارکشی در مزارع و باغ ها بدون اخذ مجوز سازمان متبوع ممنوع است و علاوه بر قلع و قمع بناهای احداثی با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد، گفت: ماه گذشته یک مورد صدور احکام قلع و قمع به مساحت 100 متر مربع و 23 پرونده جلوگیری از تغییر کاربری به مساحت سه هزار و 940 متر مربع تشکیل شد.

 

وی با اشاره به اینکه محاکم قضایی پنج مورد از پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 450 مترمربع را وارد ندانست، افزود: رای صادر شده تغییر کاربری غیرمجاز به نفع بخش کشاورزی این شهرستان 9 مورد به مساحت سه هزار و 610 مترمربع بود.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل سه مورد نظارت بر طرحهای موضوع ماده 33 واگذاری اراضی به مساحت 18 هزارو 739 متر مربع، یک مورد مجوز صادره از کمیسیون تبصره 4 ماده یک به مساحت 4 هزار و 276 متر مربع و 120 مورد پاسخ به دفاتر اسناد رسمی را از دیگر اقدامات انجام شده این مدیریت در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی در خرداد امسال برشمرد. 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار