مازندران قطب کشاورزی و پیشران اقتصادی کشور است و همه ارکان و اجزای سازمان در حوزه تولیدات کشاورزی نقش دارند اما در حد کفایت نیست.
کد خبر: ۱۰۵۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ 29 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: مازندران قطب کشاورزی و پیشران اقتصادی کشور است و همه ارکان و اجزای سازمان در حوزه تولیدات کشاورزی نقش دارند.
حسن عنایتی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت: مازندران قطب کشاورزی و پیشران اقتصادی کشور است و همه ارکان و اجزای سازمان در حوزه تولیدات کشاورزی نقش دارند اما در حد کفایت نیست.

 

وی ادامه داد: تمرکز ما روی افزایش کمیت و کیفیت تولید محصولات کشاورزی استان است و برای رسیدن به این هدف از ظرفیت محققین مراکز تحقیقاتی استفاده می‌کنیم.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: ارقام مختلف محصولات کشاورزی و نژادهای دامی، شیلاتی و باغی توسط محققین مراکز تحقیقاتی استان معرفی شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

عنایتی با بیان اینکه تولیدات کشاورزی باید علمی و دانش‌محور باشد تا امکان صادرات محصولات کشاورزی فراهم شود، افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت تحقیقات می‌توان کشاورزی را اقتصادی کرد و بهره‌وری را افزایش داد.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: حضور محققین در عرصه‌های تولیدی باید بیشتر شود و همه مسوولان و کارکنان هم‌افزایی و تعامل بیشتر از گذشته داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه تلاش همه ما در راستای امنیت غذایی باشد و این امنیت همچنان حفظ شود، افزود: تلاش‌های خوبی در دوران مدیریت محمودرضا رمضانپور انجام شد و این اقدامات باید تداوم داشته باشد.

 

عنایتی گفت: رییس جدید مرکز باید تمام وقت خود را برای پویایی بخش تحقیقات صرف کند و از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

 

گفتنی است مجتبی محمودی به عنوان سرپرست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی مازندران منصوب و از زحمات محمود رضا رمضانپور در دوران تصدی قدردانی شد 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار