۳ نفر از سرنشینان خودرو با تیراندازی به سمت خودروی سازمانی اقدام که با درایت و هوشیاری ماموران و رعایت قانون بکارگیری سلاح،سارقان زمینگیر شدند
کد خبر: ۱۰۵۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ 30 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس پلیس آگاهی استان در تشریح این خبر در گفت و گویی اظهار داشت:

در پی افزایش وقوع سرقت های کابل برق در سطح استان و بخصوص شهرستان ساری با تجمیع پرونده های مشابه و بررسی و رصد و اطلاعات واصله از منابع خبری دریافتند که سه سارق مسلح در ساعات پایانی شب و اوایل بامداد اقدام به سرقت کابل برق از حوزه استحفاظی پاسگاه پل تجن شهرستان مرکز استان دارند.

سرهنگ کارآگاه علی قیصری ادامه داد:کارآگاهان پلیس با همکاری ماموران یگان امداد شهرستان ساری و پاسگاه شهدای بالاتجن، اماکن احتمالی حضور سارقان را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه ماموران به یک خودروی سواری پراید با ۳ سرنشین آن که بصورت مشکوک در حال پرسه زنی و تردد بودند مظنون می شوند.
وی با اشاره به عدم توجه راننده خودرو به دستور ایست ماموران و اقدام به فرار آنان، تصریح کرد:با تنگ تر شدن حلقه محاصره،۳ نفر از سرنشینان خودرو با تیراندازی به سمت خودروی سازمانی اقدام که با درایت و هوشیاری ماموران و رعایت قانون بکارگیری سلاح،سارقان زمینگیر شدند.
وی با اشاره به اینکه در استعلام صورت گرفته مشخص شد خودروی توقیفی سارقان سابقه سرقت دارد،اظهار داشت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح استان مازندران اعتراف و از مخفیگاهشان ۵۰۰ متر سیم برق کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند ، ضمن تقدیر و قدردانی از همکاری مردم با پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله با مرکز فوریت های ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

پلیس آگاهی استان مازندران

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار