مسئول قرارگاه دوکوهه گفت: آمریکا جنگ نیابتی در عراق، سوریه و افغانستان راه انداخت اما امروز می بینیم جای پای انقلاب اسلامی پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی است که اگر ایران اراده کند در کمترین زمان رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵ 30 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین تسخیری در مراسم یادواره شهدای روستای کُشکَک بخش کجور نوشهر با اشاره به اینکه مجلس یادواره ، مجلس تببین است، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما با دشمن آماده و مجهز و با برنامه و بیدار روبرو است و نباید از دشمن غفلت کرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با قیام خود انقلاب اسلامی را شکل داد، ادامه داد: از ابتدای انقلاب تاکنون چه دشمنان خارجی در رأس آن آمریکای جنایتکار و چه عوامل داخلی غربی ها به اشکال مختلف تلاش کردند یک پایگاه مهم انقلاب اسلامی را مورد هدف و هجمه قرار دهند و آن ، پایگاه و جایگاه ولایت به عنوان نائب امام زمان (عج) است.

مسئول قرارگاه دوکوهه گفت: دشمن 44 سال تلاش می کند انقلاب اسلامی را از بین ببرد اما شهدا، خانواده های شهدا و مردم انقلابی ما نگذاشتند و پای انقلاب ماندند.

وی افزود: امامین انقلاب با تبیین مجاهدانه و مردم با حضور آگاهانه این انقلاب اسلامی را حفظ کردند.
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه عده ای در درون نظام خود را ضعیف و دشمن را قوی می دانند ، تصریح کرد: امام هرگز نگفت من تنها هستم بلکه فرمود سربازان من در گهواره ها هستند ، امام می دانست که در برابر دشمنِ با جنگ های ترکیبی، تعداد کم است اما باور داشت که می توان پیروز شد و این باور را انتقال داد و این باور را جوانان در دوران دفاع مقدس و در دفاع از حرم نشان دادند.

وی ابراز داشت: دشمن دیروز ما را در لاک پدافندی قرار داد تا ما فقط دفاع کنیم اما امروز دشمن در جایگاه پدافندی و انقلاب اسلامی در جایگاه آفند قرار دارد و دیوار و دژهای محکم برای خودش ایجاد می کند .

مسئول قرارگاه دوکوهه با بیان اینکه وعده نصرت خداوند همواره محقق می شود، گفت: هر وقت مقاومت و ایستادگی شد دشمن عقب نشینی می کند اما ضعف و عقب نشینی، دشمن را به جلو می آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: ما مشکلات اقتصادی و معیشتی داریم و فشار بر روی ملت ما است که به خاطر بی تدبیری و عدم باور مسئولان ما به کلام ولی امر مسلمین بود.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی در جایگاه استراتژیک جهان و منطقه قرار گرفته است، خاطرنشان ساخت: آمریکا جنگ نیابتی در عراق، سوریه و افغانستان راه انداخت اما امروز می بینیم که جای پای انقلاب اسلامی پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی است که اگر ایران اراده کند در زمانی رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

انتهای پیام/ر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار