در مقابله با قاچاق کالا و احتکار و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۵۹۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵ 01 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 10/05/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
احتکار 100 میلیاردی لوازم یدکی خودرو 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف انبار احتکار انواع لوازم یدکی خودرو به ارزش تقریبی 100 میلیارد ریال در شهرستان بابل خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمدپور" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه عناصر سودجو اقدام به احتکار انواع لوازم يدکي خودرو شامل لوازم جلوبندي، روغن هاي مختلف، انواع فيلتر، اسپري و .... در انبار یکی از شرکت های بازرگانی خود کردند، موضوع در دستور کار کارشناسان اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.
افزود: در اجرای این ماموریت، عوامل اطلاعاتی این پلیس با بهره گیری از تجارب تخصصی خود با انجام اقدامات اطلاعاتی، متصدی این شرکت تولیدی را که اقدام به دپو عظیم انواع لوازم خودرویی در یکی از  انبارهای غیرمجاز خود کرده بود، شناسایی کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران این پلیس با همکاری کارشناسان ادارات صمت استان و شهرستان در بازرسی از انبار نگهداری کالا، چند هزار قلم قطعات متعدد لوازم یدکی خودرو با برندهای داخلی و قاچاق خارجی را کشف کردند.
سرهنگ محمد پور، ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی بالغ بر100 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: مدیرعامل شرکت مذکور ضمن لغو فعالیت و پلمب مکان های مورد بررسی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران ضمن قدردانی از همراهی نهادهای مردمی در رصد و ارائه اخبار دقیق به پلیس از مردم خواست: در مقابله با قاچاق کالا و احتکار و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.
-------------------------
کشف 29 کیلو گرم مواد مخدر در تنکابن 
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 29 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ در تنکابن موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تنکابن با انجام اقدامات اطلاعاتی و هدایت عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان متهم را شناسایی کردند.
سرهنگ حسینی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، در اقدامی عمیاتی متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی 29 کیلو گرم تریاک کشف کردند.
وی با بیان این که، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، اظهار داشت: سوداگران مرگ و عاملان مواد مخدر همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند .
جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران در خاتمه با تاکید بر همکاری مردم و دستگاه های اجرایی برای مقابله با سوداگران مرگ، از مردم خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر جوان و نوجوان جامعه، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.
------------------
کشف 31 هزار نخ سیگار قاچاق در چالوس 
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف بیش از 31 هزار و 430 نخ انواع سیگار خارجي قاچاق در این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ "علی اکبر خسروی" در تشریح این خبر بیان داشت: به منظور پیشگیری از ورود و عرضه انواع کالای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک از قاچاقچیان عرضه دخانیات قاچاق در این شهرستان شدند .
وی، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگر کردند.
سرهنگ خسروی از کشف 31 هزار و 436 نخ سیگار خارجی قاچاق و 440 بسته کاغذ مخصوص مصرف مواد مخدر گل به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در پايان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از خرید، فروش و نگهداری هرگونه کالای قاچاق، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
---------------------------
دستگیری سارق باغات و مزارع کشاورزی در ساری 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري سارق باغات و مزارع کشاورزی با 5 فقره سرقت خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در بیان این خبر گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی در ساری، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 13 کمربندی این فرماندهی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، سارق را شناسایی کردند .
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصريح کرد: ماموران پس از هماهنگی های قضائی متهم را دستگیر که در بازجويي‌هاي به عمل آمده به 5 فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی در یک ماه گذشته اعتراف کرد.
سرهنگ حسن زاده در پايان ضمن هشدار به صاحبان باغات و مزارع کشاورزی از آنان خواست: تا حد ممکن از قرار دادن وسایل و تجهیزات کشاورزی در مزارع و باغات خودداری کرده و آنها را در محلی امن قرار دهند.
-----------------------
دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت در نکا 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف 8فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 11 این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، 3 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیس تاکنون به 8 فقره سرقت اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عزیزی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت را جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.
------------------------خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار